  • 1. Data: 2016-09-06 14:24:53
    Temat: Podłoga w garażu
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Co polecacie do malowania podłogi w garażu, by wyglądało estetycznie i
    było łatwe w utrzymaniu czystości? Coś takiego sprawdzi się czy to
    jednak "wynalazek": http://tnij.org/o15uwhy

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 06-09-2016 14:22:03

  • 2. Data: 2016-09-06 16:03:38
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > Co polecacie do malowania podłogi w garażu, by wyglądało estetycznie i
    > było łatwe w utrzymaniu czystości? Coś takiego sprawdzi się czy to
    > jednak "wynalazek": http://tnij.org/o15uwhy

    Mam bardzo dobre doświadczenia z Noxanem (Hydropox) na podłożach ze
    starej terakoty i gresu, wewnątrz i zewnątrz; sądziłem że to prowizorka
    do czasu położenia nowych podłóg, ale na razie wygląda toto bardzo
    dobrze i jest rzeczywiście trwałe. Nie sądzę żeby na betonie było
    gorzej, z zastrzeżeniem starannego przestrzegania instrukcji (proporcje
    składników) i stosowania zaleceń dotyczących primera.

  • 3. Data: 2016-09-06 16:29:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobre bo epoksydowe, cena zla. Betonmal epoksydowy kosztuje o polowe taniej a taki
    sam dobry.

  • 4. Data: 2016-09-06 16:50:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.09.2016 o 14:24, Heraklit pisze:
    > Co polecacie do malowania podłogi w garażu, by wyglądało estetycznie i
    > było łatwe w utrzymaniu czystości? Coś takiego sprawdzi się czy to
    > jednak "wynalazek": http://tnij.org/o15uwhy

    Zasadnicze pytanie: beton nowy, czy już zabrudzony?
    Jacek

  • 5. Data: 2016-09-06 17:23:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.09.2016 o 16:50, Jacek pisze:

    > Zasadnicze pytanie: beton nowy, czy już zabrudzony?
    > Jacek
    Pytam, bo u siebie dałem epoksyd na stary beton i tam, gdzie był brudny
    beton, a nie było jak porządnie doczyścić farba odłazi.
    Poza tym (jak dla mnie) epoksyd wodorozcieńczalny to jakieś
    nieporozumienie. Albo jest porządny epoksyd na rozpuszczalniku, albo
    wodzianka - tertium non datur.
    U siebie dawałem zwykły epoksyd antykorozyjny, bo mi po prostu zostały
    resztki z robót. Cena ok. 25 zł/litr, co przy praktycznej wydajności w
    dwóch warstwach 4 mkw z litra daje 6 zł za 1 mkw.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-09-06 17:37:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2016 17:23:39 +0200, Jacek napisał(a):

    > U siebie dawałem zwykły epoksyd antykorozyjny, bo mi po prostu zostały
    > resztki z robót. Cena ok. 25 zł/litr, co przy praktycznej wydajności w
    > dwóch warstwach 4 mkw z litra daje 6 zł za 1 mkw.

    Na beton - antykorozyjny?

    A to była gładź, czy taka za przeproszeniem chamska wylewka?
    Bo ja mam to drugie i pomalowałbym czyms, a dedykowane srodki do betonu to
    chyba ze zlota sa robione.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-09-06 17:48:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.09.2016 o 17:37, Maciek pisze:

    > Na beton - antykorozyjny?
    A dlaczego nie? Antykorozyjny ma tylko dodatki inhibitorów, jakich nie
    ma "zwykły" epoksyd i to tyle.

    > A to była gładź, czy taka za przeproszeniem chamska wylewka?
    Była taka prawie gładź, rocznik 1988 tzw. wypalanka, czyli wylewka
    posypywana na mokro cementem i zacierana metalową pacą.
    > Bo ja mam to drugie i pomalowałbym czyms, a dedykowane srodki do betonu to
    > chyba ze zlota sa robione.
    Nie daj się zbytnio nabierać na marketingowy bełkot - tym sposobem
    kupisz nawet dedykowany atrament dla leworęcznych.
    Jacek

  • 8. Data: 2016-09-06 18:01:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kubki z uchem z drugiej strony tez robia.

  • 9. Data: 2016-09-06 18:03:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 17:37:29 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Na beton - antykorozyjny?
    >
    > A to była gładź, czy taka za przeproszeniem chamska wylewka?
    > Bo ja mam to drugie i pomalowałbym czyms, a dedykowane srodki do betonu to
    > chyba ze zlota sa robione.
    Jeśli chodzi tylko o wygląd to lakierobejce do drewna weż i pomaluj
    Pisałem jakiś czas temu- podczas malowania płotu Drewkomem(chyba) Śniezki pochlapałem
    betonowe elementy. Ze dwa lata to już na zewnątrz jest i ani myśli zleźć, Wżarło się
    w beton i został trwały kolor. A że to jak woda to i bardzo wydajne będzie.

  • 10. Data: 2016-09-06 18:16:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > U siebie dawałem zwykły epoksyd antykorozyjny, bo mi po prostu zostały
    > resztki z robót. Cena ok. 25 zł/litr,
    daj proszę linka do produktu
    ToMasz