  • 11. Data: 2021-02-01 23:58:14
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 1.02.2021 o 23:19, Zenek Kapelinder napisał:

    > Jest francuskie powiedzenie. Jak się biedny dorobi pali w piecu nawet latem.
    Kafelki w garażu to takie palenie latem.

    Tako rzecze mieszkaniec opalanej kozą pożydowskiej rudery na Bałutach,
    który własnego garażu nie miał, nie ma i mieć nie będzie - więc się zna
    na garażach. Z tych samych powodów zresztą zna się też na budowaniu, tak
    jak na garażowaniu.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 12. Data: 2021-02-02 02:10:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 1 lutego 2021 o 23:58:16 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > jak na garażowaniu.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Po mnie to spływa jak woda po kaczkach, tych co ci kundlu do miski przed buda sraja.

  • 13. Data: 2021-02-02 08:11:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.02.2021 20:36, Marcin N wrote:
    > Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    > garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.

    Jak ktoś nic nie robi w garażu i trzyma tam tylko samochód, to nie
    będzie widział wad płytek. Analogicznie z tymi co mają np. tylko pompę
    ciepła/piec gazowy, a maszynownia/kotłownia wyłożona od podłogi po sufit
    płytkami.

    Raczej kwestia gustu i ego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2021-02-02 09:49:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 1.02.2021 o 20:36, Marcin N napisał:

    > Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    > garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.

    Ja Ci wytłumaczę jak chłop krowie na miedzy, krótkimi żołnierskimi
    słowy: czysto-praktyczno-estetyczno. Ale bida tego nie zrozumie,
    dla której garaż to niegdysiejsza szopa u dziadka: graciarnia
    i skład wungla.

    --
    Jak nic ci się nie chce, pij wodę. Będzie ci się chciało siku
    (Albert Einstein)

  • 15. Data: 2021-02-02 11:50:27
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-01 o 23:19, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

    > Jest francuskie powiedzenie. Jak się biedny dorobi pali w piecu nawet latem.

    Francuskie? Możesz zacytować w oryginale? ;-)

    Biedny Polak potrafi palić w piecu nawet tym co się nie pali ;-)))

    >Kafelki w garażu to takie palenie latem.

    Dostrzegasz różnice pomiędzy "płytki", a "kafelki"?

    Maciek pisze o PŁYTKACH.

    Znów wyszedłeś na durnia ;-))))

    --
    Runt

  • 16. Data: 2021-02-02 11:50:32
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-01 o 23:58, collie pisze:

> [...]
    > który własnego garażu nie miał, nie ma i mieć nie będzie - więc się zna
    > na garażach. Z tych samych powodów zresztą zna się też na budowaniu, tak

    Autor pisze o PŁYTKACH, a nie "kafelkach".
    Nadęty "mądrością" zenek ułożył w garażu "kafelki".
    Może pomylił mu się garaż z jego sraczem na półpiętrze? ;-)))

    --
    Runt

  • 17. Data: 2021-02-02 11:50:39
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-02-02 o 02:10, KANALIA I BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:

    Kafelki w garażu to takie palenie latem.

    > Po mnie to spływa jak woda po kaczkach, tych co ci kundlu do miski przed buda
    sraja.

    Gospodarz znów przywiązał cię na sprężynie do budy? ;-))))

    --
    Runt

  • 18. Data: 2021-02-02 16:22:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 2.02.2021 o 02:10, Zenek Kapelinder napisał:

    > Po mnie to spływa jak woda po kaczkach

    No, taka twa uroda, bałucki skaczysynu.

  • 19. Data: 2021-02-02 17:10:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-02-02 o 09:49, collie pisze:
    > W poniedziałek, 1.02.2021 o 20:36, Marcin N napisał:

    > Ja Ci wytłumaczę jak chłop krowie na miedzy, krótkimi żołnierskimi
    > słowy: czysto-praktyczno-estetyczno.
    I jak takie płytki zareagują na podnośnik, albo upadek jakiegoś narzędzia?
    No chyba że ktoś ma garaż tylko po to, by trzymac tam Bentleya i z
    przepaloną żarówką jeździ do ASO.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2021-02-02 17:20:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.02.2021 o 20:36, Marcin N pisze:

    > Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    > garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.

    Mam trzy garaże, w jednym najtańsze płytki, w drugim wylany i zatarty
    beton, w trzecim kostka brukowa. Cały syf, który spływa z samochodu
    najlepiej i najszybciej usuwam w tym pierwszym garażu, praktycznie nic
    nie widać, poza pobrudzonymi fugami, ale w końcu to nie blok operacyjny.
    W pozostałych garażach jest kupa plam po olejach, płynach i błocie.
    Najlepsza wydawała mi się posadzka wylana żywicą, którą ma znajomy, ale
    raz, że to nie jest najtańsze opcja, a dwa to jest qrewsko śliskie jak
    coś się rozleje.