  • 1. Data: 2021-02-01 00:00:15
    Temat: Podłoga w garażu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Mam źle zrobioną wylewkę w garażu - kurzy się, a czasami nawet kruszy.
    Docelowo w planie jest położenie tam płytek, ale to najwcześneij za dwa
    lata z uwagi na inne prace, do których garaż jest na okrągło potrzebny.

    Potrzebuję na te dwa lata wyrównać i przykryć czymś tę posadzkę, żeby nie
    robił się syf.

    Wylanie samopoziomu po całości odpada, bo garażu nie mogę opróżnić.
    Mogę tylko przejść po całości gruntem i naprawić najgorsze dziury jakąś
    zaprawą do tego celu - ale potem chciałbym całość nakryć. Farba do betonu
    nie, bo nie wyrównuje.
    Czy są jakieś odpowiednio sztywne i grube wykładziny PCV/linoleum albo inne
    tego typu wynalazki, które się tu mogą sprawdzić?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2021-02-01 07:28:17
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 07:09:57 +0100 (GMT+01:00), lleeoo napisał(a):

    > Są płytki pcv do garażu, sam takie posiadam ale tanio nie jest.
    > Zaleta, można dobrać różne kolory i fajnie to wygląda.

    Jak bardzo drogie to nie, w tym przypadku to musi być jak państwowy
    przetarg, czyli wygląd 1%, cena 99%.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2021-02-01 07:57:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 06:28, Maciek pisze:

    > Jak bardzo drogie to nie, w tym przypadku to musi być jak państwowy
    > przetarg, czyli wygląd 1%, cena 99%.

    skoro tak, to zapytaj szwagra, on za 5000% ceny niedostarczy Ci niczego,
    a dwa lata szybko zlecą i spokojnie będziesz mógł położyć płytki ;)

    Lukasz

  • 4. Data: 2021-02-01 08:41:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    niedziela, 31 stycznia 2021 o 23:59:55 UTC+1 Maciek napisał(a):

    > Czy są jakieś odpowiednio sztywne i grube wykładziny PCV/linoleum albo inne
    > tego typu wynalazki, które się tu mogą sprawdzić?

    Najzwyklejsza wykladzina wystarczy. W poprzednim garazu mialem pylaca podloge,
    polozylem na to stara wykladzine (ktora wyrzucalismy z kuchni, troche za mala) i
    dobrych kilka lat wytrzymala do sprzedazy garazu. W nowym kupilem na wymiar i ma juz
    ponad 10 lat... Od strony wjazdu zaczyna pekac, takie 1-2cm kawalkow juz brakuje... a
    tez niby mialem za 2-3 lata plytki robic ;)

  • 5. Data: 2021-02-01 08:44:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 00:00, Maciek pisze:

> [...]
    > Czy są jakieś odpowiednio sztywne i grube wykładziny PCV/linoleum albo inne
    > tego typu wynalazki, które się tu mogą sprawdzić?

    tak. gumolit z olxa za darmo. jak "potem" garaż zalejesz samopozomującą,
    cieńką warstwą to i tak i tak czymś będziesz musiał pokryć, bo przy
    upadku narzędzia będzie odpadać. Ja bym dał płytki ceramiczne po 15zł za
    metr, lub... jeśli to drogo szukał na olx czy na śmieciarka jedzie.

    ToMasz

  • 6. Data: 2021-02-01 08:44:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.02.2021 00:00, Maciek wrote:
    > kurzy się, a czasami nawet kruszy

    Jak nie masz żadnej wykładziny, to można cienko klejem do płytek
    przeciągnąć. Przestanie się kurzyć i kruszyć od samego chodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2021-02-01 08:55:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A syf zbierający się w fugach?

    -----

  • 8. Data: 2021-02-01 13:28:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 08:44:01 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Ja bym dał płytki ceramiczne po 15zł za
    > metr, lub... jeśli to drogo szukał na olx czy na śmieciarka jedzie.

    "Potem" to ja to zrobię porządnie i pancernie. To nie jest kwestia kasy,
    tlyko czasu i braku miejsca.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2021-02-01 20:36:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 00:00, Maciek pisze:
    > Docelowo w planie jest położenie tam płytek, ale to najwcześneij za dwa
    > lata z uwagi na inne prace, do których garaż jest na okrągło potrzebny.

    Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.

    --
    MN

  • 10. Data: 2021-02-01 23:19:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 1 lutego 2021 o 20:37:32 UTC+1 Marcin N napisał(a):
    > Nigdy nie mogłem zrozumieć, czym ludzie się kierują kładąc kafelki w
    > garażu. Wytłumaczysz mi, jakie to ma zalety? Bo ja widzę tylko wady.
    >
    > --
    > MN
    Jest francuskie powiedzenie. Jak się biedny dorobi pali w piecu nawet latem. Kafelki
    w garażu to takie palenie latem.