  • 1. Data: 2021-02-01 17:27:03
    Temat: nie zapalił
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    silnik od kosiarki za pierwszym razem. Za drugim dopiero.
    Pokosiłem chwile ale kawałki lodu wyrzuca. Jeszcze zbiję okno.

    Nie mogę się już doczekać lata a wy?
    Są może jakieś gry na playstation koszenie ogrodu?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2021-02-01 18:40:59
    Temat: Re: nie zapalił
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    On 01.02.2021 17:27, PiteR wrote:
    > Są może jakieś gry na playstation koszenie ogrodu?

    Jedyne co kojarzę i jest najbliższe tematyką:
    https://allegro.pl/oferta/gra-farming-simulator-19-p
    s4-symulacja-napisy-pl-9963618225

    --
    GreDi

  • 3. Data: 2021-02-02 17:17:46
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-01 17:27, PiteR wrote:
    > silnik od kosiarki za pierwszym razem. Za drugim dopiero.
    > Pokosiłem chwile ale kawałki lodu wyrzuca. Jeszcze zbiję okno.
    >
    > Nie mogę się już doczekać lata a wy?
    > Są może jakieś gry na playstation koszenie ogrodu?

    "A ja z garażu codziennie rankiem,
    błyszczącą wyprowadzam piękną kosiarkę.
    I po trawniku z nią spaceruję,
    kontakt z przyrodą bardzo mnie pasjonuje."

    :)

  • 4. Data: 2021-02-03 12:42:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rvbu0b$s6u$2$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > "A ja z garażu codziennie rankiem,
    > błyszczącą wyprowadzam piękną kosiarkę.
    > I po trawniku z nią spaceruję,
    > kontakt z przyrodą bardzo mnie pasjonuje."
    >
    > :)

    10/10