  • Data: 2019-03-20 22:35:46
    Temat: Re: Podłogówka - PSISEK
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zrób trochę bardzie dokładne obliczenia.Podłoga może mieć 37 stopni,
    > ale nie powinna tyle mieć.Miłe to jest, ale nogi puchną.Przelicz toto dla
    > maksymalnie 27 stopni, a lepiej dla 25.Tyle wystarczy nie zawadzi mieć
    > trochę rezerwy.Zresztą- niektórzy ludzie już maję podłogówkę. Jak będziesz
    > grzeczny może ktoś Ci pozwoli wejść. Nogami sprawę obmacasz.

    W koło zaklinasz rzeczywistość. Ja w domu mam 25 stopni, bo nie jestem
    Eskimosem, więc gdyby podłoga miała 25 stopni to by nie grzała, to są
    podstawy fizyki, ale z tym pewnie u was na bakier.
    Żeby zachodziło grzanie, to podłoga musi być cieplejsza niż 25 stopni, tym
    cieplejsza im zimniej na zewnątrz, żeby utrzymać wewnątrz te 25 stopni.
    Z tego samego powodu woda w wężownicy podłogówki musi być znacznie
    cieplejsza od temperatury podłogi, bo inaczej nie będzie wymiany ciepła.
    Ja nie chadzam boso przez świat jak Cejrowski, i nic nogami nie muszę macać,
    bo chodzę w obuwiu.
    Ale jak z nauką w szkole było na bakier, to argumentów brak i zaklinamy
    rzeczywistość.