  • 51. Data: 2010-11-07 10:33:09
    Temat: Re: Podlogówka , kosztorys i co zmienic ?
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    news:op.vlso5gkk1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 06-11-2010 o 21:26:10 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > inspektor nadzoru...
    >
    > ile osób zatrudniło kogoś takiego?

    Na Śląsku przy szkodach górniczych masz "z urzędu" takiego dodatkowego darmozjada do
    opłacenia.

  • 52. Data: 2010-11-07 23:15:05
    Temat: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Lis, 18:45, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:

    > Po prostu podłogówka to dla mnie "czarna magia". Nie znam nikogo kto to ma ,
    > a to co słyszalem to są całkowicie sprzeczne opinie. Bardzo czesto ludzie

    A tak wogole to skad jestes? Chyba jakbys zobaczyl instalacje,
    rozdzielacze, pomacal sobie silownik zaworu trojdrogowego, czy
    poprostu nawet wlazl do domu gdzie jest 100% podlogowka + panele i
    bylo tam cieplo to bys sie juz na 100% przekonal :) Moze ktorys
    grupowicz Cie zaprosi - tylko napisz gdzie budujesz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2010-11-07 23:17:35
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Lis, 21:26, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > inspektor nadzoru...
    >
    > ile osób zatrudniło kogoś takiego?

    Legenda glosi ze ktos z tej grupy ... /tlo: szelest paragonow/ ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2010-11-08 00:25:06
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Legenda glosi ze ktos z tej grupy ... /tlo: szelest paragonow/ ;-)
    > pozdr.

    ale on... /tlo: szelest paragonow/
    nie jest dobrym przykładem poprawności wykonania czegokolwiek...
    u niego wszystko jest schrzanione...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 55. Data: 2010-11-08 06:55:42
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > bylo tam cieplo to bys sie juz na 100% przekonal :) Moze ktorys
    > grupowicz Cie zaprosi - tylko napisz gdzie budujesz :-)

    Kujawsko pomorskie , okolice Torunia ...

    Ale nie trzeba przekonywać. Zdecydowałem się na podłogówkę ...

  • 56. Data: 2010-11-08 07:30:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > ale on... /tlo: szelest paragonow/
    > nie jest dobrym przykładem poprawności wykonania czegokolwiek...
    > u niego wszystko jest schrzanione...:-)

    To się nazywa masochizm :D

  • 57. Data: 2010-11-08 09:57:04
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Lis, 07:55, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Kujawsko pomorskie , okolice Torunia ...

    O fuck, drugi koniec Polski dla mnie :-) Ale zapraszam jakby co ;D

    > Ale nie trzeba przekonywać. Zdecydowałem się na podłogówkę ...

    Slusznie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2010-11-10 11:39:15
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    To jeszcze zapytam ...

    Na kosztorysie jest siłownik do zaworu trójdrożnego (czterodrożnego).
    Samego zaworu nie ma , ale sądzę że będzie ...

    Pytanie. Do czego ten siłownik i co nim będzie sterować ?
    Czy ten siłownik jest potrzebny tylko do sterowania pogodowego ?

    Pytam bo siłownik kosztuje około 500zł i ciekawy jestem w jakim celu
    jest i jak wygląda jego sterowanie i ... przydatność ...

  • 59. Data: 2010-11-10 19:13:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 10 Lis, 12:39, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Na kosztorysie jest siłownik do zaworu trójdrożnego (czterodrożnego).
    > Samego zaworu nie ma , ale sądzę że będzie ...

    No musi byc, inaczej po co silownik ?:)

    > Pytanie. Do czego ten siłownik i co nim będzie sterować ?

    Silownik kreci zaworem troj/cztero-droznym. Generalnie to taki
    silownik w duzym skrocie ma trzy przewody na wejsciu - jeden do masa,
    drugi jak sie poda faze to kreci w lewo, a trzeci jak sie poda faze,
    to kreci w prawo (czyli otwiera lub zamyka zawor ktorym steruje).

    > Czy ten siłownik jest potrzebny tylko do sterowania pogodowego ?

    Teoretycznie nie tylko. Wszystko zalezy od zaprojektowanej instalacji!
    Na pewno cos tym silownikiem musi sterowac (najlepiej wlasnie
    sterownik pogodowy). Sa tez sterowniki stalotemperaturowe - czyli
    ustawiasz sobie np. 40stC na takim sterowniku i on tak kreci
    silownikiem (a ten zaworem), ze na wyjsciu zawsze jest 40stC,
    niezaleznie od temp. wejscia :)

    > Pytam bo siłownik kosztuje około 500zł i ciekawy jestem w jakim celu
    > jest i jak wygląda jego sterowanie i ... przydatność ...

    Drogo. Da sie kupic za prawie polowe:

    http://kotly.com/product_info.php?products_id=1607

    Ja mam taki i coz - poprostu dziala jak trzeba ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2010-11-10 19:39:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-11-2010 o 12:39:15 /// Kaszpir /// <z...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    >

    > Pytam bo siłownik kosztuje około 500zł i ciekawy jestem w jakim celu
    > jest i jak wygląda jego sterowanie i ... przydatność ...
    Nie przepłącaj powiedz facetowi że na alledrogo kupisz zawór trzydrogowy z
    siłownikiem
    http://allegro.pl/zawor-mieszajacy-trojdrogowy-1calo
    wy-silownik-i1308897581.html
    kosztuje niecałe 350 z wysyłką