  • Data: 2019-05-11 21:55:32
    Temat: Re: Podlogowka w progu okna tarasowego
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To mam się wyginać patrząc co za oknem?

    Może nie załapałem. Napisałeś próg ma 20cm, okno 4m - zakładam okno
    podzielone na 2 i jedna/obie części przesuwne. W takim razie albo
    patrzysz przez okno na wprost albo odsuwasz jedną część i wyłazisz na
    taras. Za progiem masz przepaść? :-P

    Ale nie ma co się rozwodzić. Sobie możesz deptać i po stole. Ważne żeby
    u innych zachowywać się kulturalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz