    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polecam ledy z lidla
    Date: Mon, 24 Jan 2011 21:48:37 +0100

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote:
    > Nabyłem dziś drogą kupna paręnaście żarówek led z lidla (livarno lux). Jakieś
    > pół roku wcześniej kupiłem 4 sztuki na próbę. Póki co, sprawdzają się
    > znakomicie. Dziś wymieniłem wszystkie halogeny nad blatem w kuchni i halogeny
    > w pokoju dzieciaków. W kuchni różnicy praktycznie nie widać (halogeny były
    > 20W) a w pokoju dzieci jest minimalnie ciemniej (wcześniej 50W).
    > Żarówki posiadają 15 diod smd, świecą ciepłym światłem 3000K.

    Dla niedowiarków i tych co twierdzą, że to nie może być jogurt.
    1. Żarówka GU-10 od frontu http://zapodaj.net/b7ed6bfdd63e.jpg.html
    2. Jw. z boku http://zapodaj.net/06662e17178d.jpg.html
    3. Jw. z odpadniętym szkiełkiem (nie ja je odpadłem, tak było już w sklepie)
    http://zapodaj.net/e40f99cef6f6.jpg.html
    4. Moja kuchnia z żarówką energooszczędną philips 20W - tuż po zaświeceniu
    http://zapodaj.net/1080bc7a80ea.jpg.html
    5. Jw. 5 minut później (podniosłem nieco tzw. żyrandol)
    http://zapodaj.net/442cbb0a2c93.jpg.html
    6. Jw. z 5 żarówkami led z lidla http://zapodaj.net/e43368b55140.jpg.html
    7. Jw. z 5 żarówkami led z lidla i 5 lampkami Skoff Tango (dużymi)
    http://zapodaj.net/6bbab37d9ba5.jpg.html

    Aparat w trybie ręcznym, czas 1/50, f/3,5, iso 800, balans bieli ustawiony na
    predefiniowany przez producenta - "żarówka żarowa, 3200K". Celowo
    niedoświetliłem. Sorry za bałagan, sprzątaczka ma wolne :)

    --
    Bartek