  • Data: 2009-06-30 12:44:52
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > Szkoda z nii dyskutować :-)

    tak przed ii wojną światową też byli tacy co uważaliże Hitler jest Ok bo
    zrobił w końcu porządek i ludziom się lepiej żyje. A że przy okazji
    przeporowadził aneksję Austrii i Zalozia?.... kto by si polityką
    interesował.

    > Infrastruktura w chinach przewyższa naszą o 50-100 lat. Za 100 lat nie
    > będzie tutaj tego co tam jest teraz.
    > A Tybet czy polityka mnie nie interesuje. Niech Ślązacy się odłączą,
    > mnie to wisi. Sam bym się od władzy centralnej odłączył gdyby była
    > taka lokalna inicjatywa. Ciekawe czy rząd centralny by do nas
    > strzelał? Pewnie tak.

    w Chinach za samą taką wypowiedź masz szansę trafić na liste do pobrania
    narządów, potem szybki proces i wyrok, bez zbędnej typowej dla zgniłych
    demokracji formalności. Ale kto by sie polityką interesował.