  • Data: 2015-02-14 13:21:08
    Temat: Re: Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
    Od: Tom <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Zasady-obliczania-
    powierzchni-uzytkowej--6_2_100_1492.html
    > Chyba że może tak jak do podatku:
    > http://www.ekspertbudowlany.pl/artykul/id798,jak-obl
    iczyc-powierzchnie-domu-do-celow-podatkowych

    OK przepisy suche to ja też znalazłem(w tym linku jest błąd bo wnęki
    powyżej 0.1 wlicza się do powierzchni)

    podałem schemat mieszkania z wymiarami, niech mądra głowa obliczy mi
    powierzchnie tego mieszkania a ja później podam ile deweloper wpisał w
    akt notarialny :)