    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomiar temperatury w domu
    Date: Tue, 20 Mar 2018 20:08:57 +0100

    > mam kilkanaście czujników, temperatura potrafi się zmienić o 2-3 stopnie
    > od słońca, ale tylko od południa, wschód i zachód takich skoków nie ma,
    > zresztą ogrzewanie pilnuje by temperatura była w miarę stała

    Ja mam w każdym pokoju, łazience, korytarzu regulator z pomiarem i muszę
    stwierdzić, ze pomimo ustawienia wszystkich regulatorów na max
    (ustawiłem 27C na nich) rozkład temperatur jest bardzo równy w całym
    budynku. Różnice na poziomie 2 stopni, jak wcześniej napisano.
    Czasami zdarza się (jak teraz było), że jest mocny zimny wiatr, wtedy
    rogowy atakowany pokój pokój potrafi przez weekend (nie grzeję w
    weekendy) ostygnąć o 2-3 stopnie bardziej niż te pośrodku, ale jak się
    ogrzewanie włączy, to dochodzi do wyrównania bardzo szybko (jak na
    podłogówkę).

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. czy teraz dał bym tyle regulatorów... tak, bo koszt niewielki, ale
    sensu w tym większego już nie widzę :)