  • Data: 2019-06-11 10:06:01
    Temat: Re: Pompa obiegowa do wody pitnej użyta do c.o.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2019 00:19:04 -0700 (PDT),
    Budyń<b...@g...com> wrote:
    > To ja nie rozumiem, albo sie prawa fizyki zmieniły, albo awaria po
    > okr
    > esie gwarancji producenta nie interesuje.

    Wygląda na jakiś myk z gwarancją.
    Na strony Castoramy w komentarzu przy takiej pompie "do pitnej" ktoś
    napisał:

    "Dlaczego zarówno na stronie, jak i w sklepie na wystawie jest taka
    pompa - obiegowa do centralnego ogrzewania, a na półce pod tym
    numerem leży: "pompa do wody pitnej". Wszystkie pozostałe parametry
    się zgadzają. Producent chyba chce się tym wymigiwać od uznawania
    gwarancji. Proszę o interwencję w tej kwestii, gdyż to jawne
    oszustwo."

    --
    Marek