  • Data: 2019-09-30 08:47:51
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 00:46:37 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Masz Budyn pomysl co z zaoszczedzona woda zrobic? Bo ja jakos nie moge znalezc
    zastosowania dla zaoszczedzonej wody. Nie znam sie na tyle na wodociagach ale czy ta
    zaoszczedzona u mnie woda pojawi sie w Afryce na przyklad? Powietrze tez mam
    oszczedzac i wolniej oddychac?

    jestesmy pokoleniami uznającymi ze mozna całe zasoby przyrody wykorzystac tu i teraz
    dla własnego komfortu, ja sie z taka postawą nie zgadzam.
    Co do wody -jasne ze sie w afryce nie pojawi. Ale moje miasto jest zasilone z
    podziemnego zbiornika "Główne Zbiorniki Wód Podziemnych w Polsce", numeru nie
    pamietam https://wroclaw.rzgw.gov.pl/files_mce/Region%20wodny
    /Planowanie/RDW/_rodkowa_odra2.pdf
    i ja nie wiem jak bardzo one są odnawialne. Moze być tak że zużyjemy je w ciągu
    100lat a nasze wnuki to mają przesrane.

    b.