  • Data: 2022-09-07 21:18:51
    Temat: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnie jest np. z samochodami. Fajna sprawa: można się przemieszczać
    > szybko, daleko i samodzielnie... ale kosztem rozleniwienia.

    Hm, nie jestem pewna. Może i człowiek jest rozleniwiony w kwestii
    chodzenia do warzywniaka, ale za to wykonuje masę innych czynności,
    których kiedyś ludzie nie robili. Myślę, że tutaj życie nie lubi próżni,
    by nie powiedzieć próżniactwa. Zaraz znajdują się pomysły np. uprawiania
    sportów, koszenia trawników itd.

    > Teraz wielu
    > ludzi bez wahania sięga po kluczyki by podjechać kilometr do
    > warzywniaka po kilogram jabłek.

    Sama jechałam dzisiaj po 250g pieczarek, bo zapomniałam akurat.
    Przepraszam Panią Ewolucję bardzo.

    --
    Ewa