  • Data: 2019-01-08 23:29:46
    Temat: Re: Prąd nie zdrożeje
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie boj. Znajdzie sie taki co nie zniknie. Zawsze sie taki kiedys znajduje. Dawno
    temu bralem net z pewnej firmy. Z dnia na dzien byli wieksi. I nagle Toya wpuscila
    net do kablowki. Firma od netu utrzymala sie jeszcze rok i z dlugami skonczyla.

    Zenek, widać, że nigdy nie prowadziłeś działalności, inaczej nie
    pieprzył byś głupot jak potłuczony, Twoje przykłady z playem czy
    kablówką są jak kulą w płot, nie mówimy tu wszak o kosmicznych marżach a
    o sporych kosztach prowadzenia działalności.
    mała ślusarnia z kilkunastoma obrabiarkami CNC przez tydzień zużyje
    więcej energii niż Toya dla swoich serwerów przez rok, zupełnie inny
    poziom energochłonności działalności

    Ja podpisałem aneks na prąd w firmie w pażdzierniku, nie miałem wyboru.
    Podpisałem podwyżkę o 30%, gdybym nie podpisał to groziła mi podwyżka o
    60%, tak przynajmniej wynikało z przedstawionych mi ofert.

    Wczoraj rozmawiałem z moim opiekunem u dostawcy w kwestii obiecanych
    rzadowych obniżek i nadal niewiele wiem.
    Jest ustawa ale ponoć nie ma rozporządzenia i wytycznych z ME, póki co
    to czekamy, zobaczymy co z tego będzie
    Na szczęscie moja działalność nie jest wybitnie energochłonna, jestem w
    stanie przeżyć podwyżki bez przerzucania tego w 100% na klientów -
    pytanie jak długo, ale nawet dla mnie dodatkowe obciążenie kilku stów
    więcej za prąd na dłuższą metę znajdzie odbicie w cenach

    Osobiście uważam to całe zamieszanie z prądem za kiełbaskę przedwyborczą
    i odwleczenie w czasie nieuchronnych podwyżek, obawiam się że po
    wyborach będą spooore, a tłumacznie zapewne będzie takie, że zła unia
    nam każe podnieść ceny