    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pralka Samsung - opinie
    Date: Tue, 06 Oct 2009 19:09:02 +0200

    Koteczek wrote:
    > A jak dziala technologia silver nano w pralce, bajer czy faktycznie to
    Jakkolwiek by nie dzialala nie chce mi sie wierzyc ze jest tam tego
    srebra tyle zeby wystarczylo Ci na pare lat uzywania. Co wiecej zebys to
    zobaczyl w wypranych rzeczach, tj te jony srebra ;)

    > jestem "na kupnie" odkurzacza, najcichszy i o dobrej cenie to zgadnij
    Sprawdz sobie na jakich lozyskach jest to zrobione. Znacznie cichsze od
    kulkowych, lozyska slizgowe sa super do pierwszego kurzu i niestety po
    paru miesiacach moga byc glosniejsze od zwyklych.
    Mnie w Zelmerze koszt wymiany 2 lozysk kosztuje 6zl, w przypadku
    slizgowych raczej nie da sie juz nic zrobic. Koszt wymiany calego
    silnika/wirnika oscyluje wtedy nie w granicach kilkudziesieciu zlotych a
    kilkuset.

    > tyle for, w tym elekrode, ze juz wymiotuje tymi informacjami i im wiecej
    A to fakt. Mozna dostac kociokwiku ;)
    Prawda plynie jedna - kupuj urzadzenie na tyle nieskomplikowane ze przez
    to niezawodne w dzialaniu.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom