eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej. › Re: Pralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby niepełnosprawnej.
    From: AA <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pralka ładwana od góry z prostą obsługą dla osoby
    niepełnosprawnej.
    Date: Sat, 22 May 2010 07:41:14 +0200

    > orientację w tym, że pralka działa. Pokrętło ponadto można odpowiednio
    > oznaczyć naklejając naklejki czy brajlowskie czy jakieś inne. W każdym
    > razie obsługa jest prosta i programator się nie obraca.
    > Poszukuję pralki o takich samych zaletach ale ładowanej od góry, Czyli
    > najlepiej jedna nastawa pokrętłem, gdzie zawarta jest już temperatura
    > i prędkość wirowania najlepiej 800-1000 następnie tylko przycisk

    Nie znam obecnych modeli, ale spojrz na oferte Electroluxa.
    Kiedy kupowalem pralke, chcialem miec taka z 3 pokretlami, przyciskami,
    wyswietlaczami, mnostwem opcji. Ale jakos tak w ostatnim momencie
    wybralem inny model - z opisow wynikalo ze ma zaawansowane opcje, no
    ogolnie super. Wnosza pralke i... jedno pokretlo, piec przyciskow, kilka
    diod LED.
    Z perspektywy czasu jednak chwale (a moze chwale, bo mam?). To co moze
    sie przydac tej osobie:
    - nie zapominam zmienic temperatury z poprzedniego prania - wybieram
    "bawelna 30" w lewo lub "bawelna 60" w prawo i tyle
    - programy mozna zapamietac - w lewo kilka pozycji, w prawo kilka
    - pozycja "gorna" wylacza pralke, wszystko gasnie
    - ma dwie predkosci wirowania - 1000 lub 500 - chyba bym nie zauwazyl
    roznicy przy nastawach co 100
    - ustawia otwor bebna w pozycji gornej do otwarcia
    - gora bebna i klapki z tworzywa - nie strzelaja przy otwieraniu, nie
    zacinaja sie (mialem metalowe - roznie bywalo)
    - 5 przyciskow, kilka LED

    Pralka dziala od 7 lat, przezyla przeprowadzke, prala sterty ubran dla 2
    malych dzieci. Obsluguje ja czasem babcia - o ile pyta jak wlaczyc film
    DVD, to o pralke wcale.

    Model to EWT1011 - juz nie jest produkowana, ale moze electrolux (i
    inni) maja takie nieskomplikowane modele w ofercie.

    Siostra miala pralke na "W" - po kilku zniszczonych spodniach i
    koszulach kupila inna. Mozna bylo trafic na opisy o takim zachowaniu,
    ale nie wierzylismy przy zakupie, ze takie cos moze robic pralka znanego
    producenta.

    AA