    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Tue, 31 Oct 2023 10:22:07 +0100

    Mon, 30 Oct 2023 19:02:19 +0100, Mateusz Bogusz

    > Cały czas porównujesz do "tradycyjnego odkurzacza".

    Tak, bo taki Dyson to proteza odkurzacza. Jak już pisałem, to w ogóle nie
    ciągnie, trzeba wielokrotnie powielać punkt odkurzany, co irytuje i marnuje
    czas.

    > Dyson to "kloc na drucie"?

    To jest akurat kloc na nadgarstku.

    > Nie zrozum mnie źle.

    Zacznij po prostu pisać normalnie.

    > IMHO niewątpliwie masz rozwiązanie premium.

    Nie uważam tego za premium, nie montowałem tego żeby się chwalić przed tobą
    czy znajomymi, tylko żeby mieć praktyczne rozwiązanie sprzątające, które
    nie generuje hałasu, nie miota kurzem przy sprzątaniu i przede wszystkim
    skutecznie sprząta, a nie jak te gównodysony (nawet jeśli mają światełka).

    > Rolls-Royce'a wśród odkurzaczy i nie ma sensu zamieniać go aktualnie na
    > coś innego - przede wszystkim dlatego, że już na to wydałeś.

    Wydałem, a dzisiaj wydałbym jeszcze więcej aby to poprawić.

    > Ale to (koncepcyjnie) Rolls-Royce z lat 90. Masz system audio high-end,
    > skórzane wnętrze na desce i drzwiach, potężny silnik.

    Ty masz nowoczesne miejskie autko, z silnikiem po downsizingu które wyje
    jak dzikie jeśli chce szybciej pojechać, komfortu niejak porównywalnego nie
    ma. Ergo, OC ma więcej atrybutów nowoczesności i praktyczności, a sam fakt
    żę był wymyślony wcześniej niż te przenośne elektryczki, nijak nie czyni
    zeń technologii przestarzałej.

    > Mimo to, dzisiejsza Tesla ze swoimi wadami jak mały bagażnik,

    Mały bagażnik? Przecież Tesle w sumie (razem z fronkiem) mają więcej
    przestrzeni bagażowej niż spaliniaki. Np. Tesla Y ma znacznie więcej
    miejsca niż Outlander.

    > trzeszczące plastiki

    Jeździłem pokazówką, zasadzając się na zakup, żeby zweryfikować takie
    opinie jak twoje, darłem po studzienkach, dziurach -- i jakoś nic nie
    trzeszczało. W zasadzie tylko fakt że w międzyczasie mi ukradli
    dotychczasowe auto spowodowało że nie miałem szans wyczekać na TMY.

    > czy krótszy czas jazdy, ma zalety jak autonomiczna
    > jazda czy parkowanie, które w tym porównaniu przyciągnie dzisiaj
    > większość użytkowników.

    A od kiedy Dyson jest autonomiczny?

    > Nie mam pojęcia czy rura ssąca w OC ma możliwość zasilania zaczepionych
    > nakładek, ale podświetlanie podłogi przed "rurą" to jest dla mnie
    > kolejny "game-changer" -
    > https://image.ceneostatic.pl/data/article_picture/da
    /d0/fa7f-c0cd-4368-aad8-8c09686676e0_large.jpg

    Ma możliwość, są też systemy HaH (ale to bardziej w US, gdzie ściany z
    kartonów). Z drugiej strony jeśli dla ciebie ważniejsze są światełka niż
    jakość (moc) odkurzania która gwarantuje wciąganie wszystkiego nawet jeśli
    się tego nie widzi, to nie mam więcej pytań.

    --
    Pozdor
    Myjk