    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pralko-suszarka z pompę ciepła
    Date: Thu, 2 Nov 2023 18:00:28 +0100

    On 31.10.2023 10:22, Myjk wrote:
    > Tak, bo taki Dyson to proteza odkurzacza. Jak już pisałem, to w ogóle nie
    > ciągnie, trzeba wielokrotnie powielać punkt odkurzany, co irytuje i marnuje
    > czas.

    Włosy po strzyżeniu, kurz, rozsypana mąka czy piasek z butów z twardej
    powierzchni, wciąga na najniższym biegu. To jak 2+2=4, albo się zgadzamy
    tutaj albo nie. Czysta matematyka i tak samo łatwo będzie dowieść że
    jeden z nas się myli.

    > To jest akurat kloc na nadgarstku.

    Mój waży 1,54kg - https://viomi-polska.pl/viomi-a9/
    9m rura do odkurzacza OC waży 3kg -
    http://odkurzacze-centralne.tqd.com.pl/produkt/waz-o
    n-off/

    Ośmielam się twierdzić, że część którą trzymasz w ręce podczas
    odkurzania, waży tylko nieco mniej niż połowa wagi całej rury.

    > A od kiedy Dyson jest autonomiczny?

    Od kiedy Dyson to nie wiem, ale wygląda że jest -
    https://www.dyson.pl/dyson-360-vis-nav

    Mój też jeździ sam - https://efektlotosu.pl/robot-ilife-a8-p-63.html

    I nie trzeba go nosić, bo "Jakie domy budują Polacy?" - "najczęściej
    stawiamy w Polsce domy parterowe (81% badanych)".

    https://www.urzadzamy.pl/nie-przegap/newsy/jakie-dom
    y-najchetniej-buduja-polacy-kwestia-balkonow-moze-za
    skoczyc-aa-2JQe-PBUa-giGz.html

    > Z drugiej strony jeśli dla ciebie ważniejsze są światełka niż
    > jakość (moc) odkurzania która gwarantuje wciąganie wszystkiego nawet jeśli
    > się tego nie widzi, to nie mam więcej pytań.

    Światełka w odkurzaczu mogą nie zbierać kurzu, ale przynajmniej wiem że
    jestem na właściwej drodze.

    > Nie uważam tego za premium, nie montowałem tego żeby się chwalić przed tobą
    > czy znajomymi, tylko żeby mieć praktyczne rozwiązanie sprzątające, które
    > nie generuje hałasu, nie miota kurzem przy sprzątaniu i przede wszystkim
    > skutecznie sprząta

    Już napisałem, że OC które masz w wersji z W-F w niemal każdym pokoju,
    to szczyt tradycyjnego odkurzania, praktyczne rozwiązane w bardzo
    komfortowej wersji - dla tradycyjnego modelu sprzątania. Tyle i tylko tyle.

    Gdy ktoś dopiero się zastanawia który kierunek obrać, to ja będę polecać
    nowoczesność. Te worki, których nie znosisz, już wkrótce będą zamawiać
    się same, a nawet samodzielnie wymieniać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz