  • 1. Data: 2010-06-22 16:48:28
    Temat: Problem z wykonawca
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie chce ludziom robic krzywdy i zabierac im pieniedzy ale sami sie o
    to prosza. Pisalem juz jak zrobili tynki. Teraz wprawdzie uzupelnili
    braki ale wyglada to nie lepiej a nawet gorzej niz poprzednio. Tynk
    gipsowy a nierowne to jakby decha z budowy ktos wyrownywal.
    Dzisiaj wyszla nowa rzecz, swiezo polozony tynk a zaczyna sie
    rozwarstwiac. Fahofcy polozyli najpierw jedna warstwe tynku (cienka)
    potem druga duzo grubsza i ta grubsza nie zwiazala z ta pierwsza. Nie
    wiem na jakiej powierzchni to jest bo musialbym skuc caly tynk ale
    miejscami ewidentnie slych gluch odglos. Zwlaszcza tam gdzie dochodzi
    do 3-4 cm grubosci. Co z tym zrobic?
    Jak napisalem nie chodzi mi szukanie pretekstu ale zdaje sie ze
    przegieli.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 2. Data: 2010-06-22 17:48:52
    Temat: Re: Problem z wykonawca
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > wiem na jakiej powierzchni to jest bo musialbym skuc caly tynk ale
    > miejscami ewidentnie slych gluch odglos. Zwlaszcza tam gdzie dochodzi

    Mlotek i wal w te puste miejsca az odleci. Zadnego miekkiego serca.
    Oni tylko na to czekaja.
    Ekipe oczywiscie za drzwi zaraz po tym.
    Zebys nic nie placil!!! Za zadne inne prace!

  • 3. Data: 2010-06-22 17:53:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Mlotek i wal w te puste miejsca az odleci. Zadnego miekkiego serca.
    > Oni tylko na to czekaja.
    > Ekipe oczywiscie za drzwi zaraz po tym.
    > Zebys nic nie placil!!! Za zadne inne prace!

    Kiki wiem jak ciezkie miales przejscia ze swoimi wykonawcami ale ja
    naprawde nie chce wojny. Bardziej zalezy mi na zrobieniu roboty a nie
    ganianiu ekip. Oczywiscie jesli to na wiekszej powierzchni to nawet
    nie bede z nimi rozmawial ale na razie chce sie dowiedziec co z tym
    robic.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 4. Data: 2010-06-22 18:27:31
    Od: M <M...@o...pl>

    Kadar pisze:

> [...]
    > ganianiu ekip. Oczywiscie jesli to na wiekszej powierzchni to nawet
    > nie bede z nimi rozmawial ale na razie chce sie dowiedziec co z tym

    Niestety. Roboty JUZ. nie masz zrobionej. Teraz pozostaje tylko
    ograniczanie strat. To, z.e stracisz jest raczej pewne. Im sie; juz. nie
    be;dzie op?aca?o robic' tego jeszcze raz. Musieliby zap?acic' za materia?.

    Ta ekipa, nawet jak poprawi, moz.e zostawic' ci jaka;s' niespodzianke; (np.
    wytna; wszystkie przewody i zostawia; kon'cówki, z.eby wygla;da?o, z.e jest
    OK). Inwencja fachowców jest ogromna.

    W?as'ciwie moz.na by?oby spisywac' s'win'stwa, które robia; fachowcy. Ostatnio
    s?ysza?em o patencie z osadzaniem sedesu na ujs'ciu stropowym. Zostawia
    sie; ma?a; przerwe; - w domu po jakims' czasie zaczyna s'mierdziec' i nie
    moz.na znalez'c' miejsca.

    M.

  • 5. Data: 2010-06-22 18:46:21
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "M" <M...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Zostawia sie; ma?a; przerwe; - w domu po jakims' czasie zaczyna
    > s'mierdziec' i nie moz.na znalez'c' miejsca.

    Ludzie z kim Wy macie do czynienia. Moze nalezy njpierw spokojnie zbadac
    sytuacje poprzez normalna rozmowe. Nigdy swemu klientowi nie odmówilem
    poprawki jezeli ja cos zrobilem nie tak i nigdy nie wzialem za to od klienta
    zlotówki. Jezeli goscie nie potrafia zrobic to fakt - nalezy im podziekowac
    i ograniczac straty, ale prawo do bledów ma kazdy. Ten sie nie myli kto nic
    nie robi.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-06-22 19:09:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > - nalezy im podziekowac i ograniczac straty, ale prawo do bledów ma
    > kazdy. Ten sie nie myli kto nic nie robi.

    do bledów, do pomylki...

    ale jak wykonawca pierdoli cala robote od A do Z to sorry...

  • 7. Data: 2010-06-22 19:13:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jackare

    Obawiam sie, ze masz racje. To raczej efekt niewiedzy niz zlosliwosci.
    Pytanie czy potrafia naprawic blad jesli do niego dopuscili.
    Wyglada to tak (jutro moze wstawie fotki):
    Na wierzchu jest gruba warstwa tynko (od 2 do 3 cm) a pod spodem
    cienka warstwa mocno trzymajaca sie muru. Obie warstwy wyraznie
    oddzielaja sie od siebie. Na razie wszystko jest jeszcze wilgotne i
    sprawia wrazenie lekko plastycznego tynku. Ale obawiam sie, ze jak
    wyschnie to warstwa grubsza zacznie coraz bardziej odklejac sie.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 8. Data: 2010-06-22 19:16:53
    Od: M <M...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > do bledów, do pomylki...
    >
    > ale jak wykonawca pierdoli cala robote od A do Z to sorry...

    Dok?adnie tak. I jeszcze psuje opinie; innych i inwestor potem nieufnie
    podchodzi do WSZYSTKICH wykonawców.

    Tez. mia?em takich, co uciekli (tzn. mieli wypadek samochodowy tuz. po
    wzie;ciu zaliczki). S'mieli sie; do rozpuku, jak sie; spyta?em, czy chca;
    kopie; potwierdzenia otrzymania zaliczki.

    M.

  • 9. Data: 2010-06-22 19:17:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > do bled w, do pomylki...
    >
    > ale jak wykonawca pierdoli cala robote od A do Z to sorry...- Ukryj cytowany tekst
    -

    Skoncentrowalem sie na tym tynku bo to dosyc newralgiczna sprawa ale
    jest jeszcze kilka innych problemow o ktorych juz nawet nie chce mi
    sie pisac.
    Sadzicie, ze po tym wszystkim nalezy im podziekowac?

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 10. Data: 2010-06-22 19:20:16
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Dok?adnie tak. I jeszcze psuje opinie; innych i inwestor potem nieufnie
    > podchodzi do WSZYSTKICH wykonawc w.

    O tym czy wykonawca psuje czy nie mozna przekonac sie dopiero jak cos
    zrobi.

    Pozdrawiam
    KADAR