  • 31. Data: 2018-09-25 17:20:44
    Temat: Re: Projektor modny temat;)
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 17:08, Zenek Kapelinder pisze:

    > Probowalem collie do ciebia jak do bialego czlowieka. Eksperyment zrobilem. Wynik
    eksperymentu negatywny.

    Kogoś to obchodzi? Bo mnie to lata i powiewa, jakbyś chciał wiedzieć.

  • 32. Data: 2018-09-25 18:23:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 16:15:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale wiesz, że porównujesz projektor za 350 pln do takiego lekko powyżej
    > 2k pln? ;) Pewnie w pierwszym jest lampa która się grzeje do czerwoności
    > a w drugim jakieś zimne LEDy :-)

    Raczej odwrotnie
    Więcej wiary w chińską myśl techniczną;)

  • 33. Data: 2018-09-25 18:37:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To tak jak z twoim gadaniem. Nikogo kto ma projektor nie obchodzi twoje pierdolenie.

  • 34. Data: 2018-09-25 18:49:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 16:53:28 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Bzdura. "Użytkownik collie" tego nie napisał, tylko napisali to
    > ToMasz i Zenek Kapelinder. "Użytkownik collie" napisał dopiero
    > sam od siebie pod przytoczonymi przez niego cytatami, ale tego
    > akurat już u Ciebie zabrakło po słowach "użytkownik collie
    > napisał". Krótko mówiąc, wyglądasz mi na mało rozgarniętego.

    I będziesz się spierał o szczegóły? :-)
    Faktycznie trolololo jestes.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2018-09-25 23:12:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.09.2018 18:49, Adam Sz. pisze:

    > I będziesz się spierał o szczegóły? :-)
    > Faktycznie trolololo jestes.

    Faktycznie masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
    Dlaczego tak jest, napisałem Ci w poprzednim poście.

  • 36. Data: 2018-09-27 07:53:39
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-09-24 o 11:09, Kris pisze:

    > Sypialnia, łóżko i naprzeciw łóżka ściana z 10m2 pochylona pod kątem ok 45st bo to
    poddasze. Te 45st to z niczego znaczy z głowy ale mniej więcej tak jest a pewnie
    trochę mniejszy ten kąt
    > Ma sens kupowanie projektora i rzucanie obrazu na tak pochylona ścianę w celu
    oglądania tego z pozycji leżącej?

    Malo prawdopodobne, ale gdybys naprzeciwko tego skosu mial przeciwny
    skos, mozna zastosowac lustro. W ogóle mozna sobie wyobrazic jakis
    wyspawany ramiaczek, zestaw luster i projektor skierowany np w górę.

    Lustra tzw powierzchniowe.

    Trzeba się zastanowić jakby lewe z prawym i/lub góra z dołem się
    zamieniły i co na to software projektora.

    pozdro
    --
    A S