    From: "Krystyna" <K...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Date: Fri, 18 Apr 2014 22:31:32 +0200

    > mogę powiedzieć jak ja bym z tym problemem postąpił. Zakręcił wodę, wytarł
    > rurę z zewnątrz do sucha, owinął miejsce nieszczelności kilkoma wasstwami
    > taśmy z materiału nasączonej żywicą i po stwardnieniu żywicy włączył wodę.

    Te rurki są plastikowe (PCV chyba), więc nie wiem czy żywica będzie
    odpowiednia, bo zdaje się, że stosuje się ją do łatania dziur w karoserii
    samochodowej, czyli w metalu.
    Ponadto, czym najlepiej owinąć taką rurkę (kolanko) przed nasączeniem
    żywicą? Czy musi to być jakiś rodzaj włókna szklanego (mata szklana),
    czy może być kilka warstw cienkiego płótna?

    Oczywiście przed zaklejaniem wyłączę dopływ wody i odczekam aż miejsce
    przecieku wyschnie.

    Pozdrawiam
    Krystyna