  • Data: 2014-04-22 01:39:25
    Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 00:10, k...@g...com pisze:

    > Mózg se przytop. Ty nie rozumiesz słowa pisanego
    a chcesz radzić. I to nie chodzi o to co ja pisałem.
    Ty nie wiesz w czym tkwi problem, pomimo że został
    dobrze opisany.

    Włącz zawijanie wierszy.
    Zostało na początku napisane, że chodzi o rozwiązanie _prowizoryczne_.
    Więc założenie obejm, rozpuszczenie tworzywa na zewnętrznej stronie i
    zaciśnięcie tego metalowymi opaskami spowoduje, że stwardnieje,
    rozpuszczone tworzywo się ułoży i zaklei obszar wokół dziury. To kapie
    kroplami, więc nie ma problemu, że zdąży sobie wydrążyć drogę ujścia.
    Rozwiązanie z kawałkiem gumy i opaską zaciskową, też się sprawdzi jako
    rozwiązanie _tymczasowe_, tyle, że moja propozycja będzie mniej
    rzucająca się w oczy.

    BTW, dla Twojej informacji, mózgu nie da rady przytopić, za to można
    kogutka do wody wrzucić i sam się przytopi.