  • Data: 2014-04-22 16:22:37
    Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
    Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje tzw taśma silikonowa, którą owija się takie miejsca. Bardzo
    > dokładnie przylega.
    To mogłoby być rozwiązanie, tym bardziej, że czytałam w Internecie,
    że przynajmniej w przypadku niektórych takich taśm, można nawet
    zakładać je pod wodą czyli że kapanie w momencie zakładania
    nie powinno przeszkadzać.
    Przeszkadzać natomiast może to, że, jak już pisałam, blisko biegnie
    druga rurka i owinięcie tej kapiącej taśmą, która się klei, będzie trudne.
    Może gdyby strona klejąca była zabezpieczona jakąś inną taśma, którą
    w momencie zakładania się zdejmuje, to wtedy dałoby się jakoś ją
    "przetkać" między tymi rurkami.
    Jeśli ktoś ma takie doświadczenia, to bardzo proszę o informacje
    jaka konkretnie taśma silikonowa by się nadawała - z Internetu wynika,
    że jest bardzo dużo różnych takich taśm.

    Ponadto, gdzie takie rzeczy, jak Aquakit, czy taśma silikonowa się kupuje?
    OBI, Castorama, Praktiker jeszcze gdzieś indziej? Do wszystkich takich
    sklepów mam daleko, więc chciałabym od razu pojechać tam, gdzie będzie
    duży wybór.

    Pozdrawiam
    Krystyna