  • Data: 2014-04-19 10:39:54
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-19 10:23, Maniek4 pisze:

    > Dochodzi do swego rodzaju paranoi, ale co poradzic ze ten swiat teraz
    > taki beznadziejny?
    > Moze do roweru byl dolaczony jakis regulamin, albo kupujac przedluzacz
    > nie odchaczyles jakichs ptaszkow w okienkach? :-))
    >
    > Pozdro.. TK

    To wszystko wina kupujących, bo gdyby pozwali sprzedawcę do sądu o
    umyślne narażenie życia i zdrowia ludzkiego i sąd im doje...ł ogromną
    karę to skończyło by się sprowadzanie produktów tego typu.
    Przewód posiadający wtyczkę i gniazdo z bolcem sugeruje jednoznacznie,
    że jest przeznaczony do podłączenia urządzeń w I klasie ochronności i
    powinien być wykonany zgodnie z określonymi przez prawo normami i
    certyfikatem CE. Jeżeli są jakiekolwiek odstępstwa to sprzedawca
    odpowiada całym swoim majątkiem za szkody i krzywdy wyrządzone przez
    taki produkt.
    Ktoś zacznie tu teraz usprawiedliwiać sprzedawców, ze przecież nie musi
    się na tym znać. Oczywiście, że nie musi, ale nikt go nie zwalnia z
    odpowiedzialności. Skoro się nie zna to nich odda taki produkt do
    przebadania przez odpowiednie laboratoria. Czas już najwyższy, aby
    sprzedawcy choć minimalnie znali się na tych produktach, którymi
    handlują, zwłaszcza jeżeli są to produkty techniczne.