  • Data: 2020-08-12 17:25:11
    Temat: Re: Przewód koncentryczny jaki wybrać?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-12 o 14:30, Kris pisze:
    > Potrzebuję rozprowadzić instalację tv w istniejącym domu.
    > Pi razy drzwi 50metrów przewodu mi tam wyjdzie
    > Konwerter poczwórny i od niego po 2 przewody w dwa miejsca
    > Od anteny jakies 2 metry instalacji będą na zewnątrz reszta już w grazu i
    przewiertka do dwóch pomieszczeń
    > Kupować biały czy czarny(niby dedykowany na zewnątrz ale u mnie to będzie tylko 4
    odcinki po 2 metry na zewnątrz)

    Będziesz w stanie wymienić po 3 latach jak popęka i będzie przy każdym
    deszczu pompował wodę do mieszkania/gniazdka TV?
    Takie marketowe to właśnie 3 lata i po nim.
    Lepszy DG-113 RG6 8 lat na razie daje rady, choć chyba to nie był dobry
    pomysł ze względu na właśnie wymianę w razie czego...

    --
    Irokez