    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przewód koncentryczny jaki wybrać?
    Date: Mon, 24 Aug 2020 12:32:59 +0200

    W dniu 12.08.2020 o 14:30, Kris pisze:
    > Potrzebuję rozprowadzić instalację tv w istniejącym domu.
    > Pi razy drzwi 50metrów przewodu mi tam wyjdzie
    > Konwerter poczwórny i od niego po 2 przewody w dwa miejsca
    > Od anteny jakies 2 metry instalacji będą na zewnątrz reszta już w grazu i
    przewiertka do dwóch pomieszczeń
    > Kupować biały czy czarny(niby dedykowany na zewnątrz ale u mnie to będzie tylko 4
    odcinki po 2 metry na zewnątrz)
    > Czy może brać co tam najtaniej na allegro wychodzi?
    > U siebie dość podobną instalacje robiłem 12 lat temu kupiłem co tam wtedy najtańsze
    było i działa do dzisiaj
    > Ale moze jednak coś ze sredniej półki?
    > Tak na szybko?
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-koncentryczny-rg6-an
    tenowy-rg-6-krazek-50m-7670067734
    > najtaniej 26zł za 50metrów
    > Tu żelowany(cokolwiek to znaczy) za 59zł za 50m
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-antenowy-50m-zelowan
    y-zewnetrzny-przewod-7195311806
    > A tu 125zł
    > https://allegro.pl/oferta/kabel-przewod-koncentryczn
    y-antenowy-pcc113-cu-50m-9311735996

    Pamiętam, że mój doktorat w kwestii zakupu kabla antenowego spowodował
    zakup kabla marki Triset - tak wersji zewnętrznej, jak i wewnętrznej -
    jako dobrego kompromisu cena/jakość z nastawieniem na jakość. Bo te
    "kilka" metrów, to już większej różnicy w cenie nie robią, a miałem
    wcześniej jakiś badziew położony przez poprzedniego właściciela i
    skończyło się tym, że zaczął mi zwarcie dekoder zgłaszać...

    Pzdr
    --
    /__/_* /