eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytania o instalacje elektryczną - projekt i wykonanie › Re: Pytania o instalacje elektryczną - projekt i wykonanie
    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytania o instalacje elektryczną - projekt i wykonanie
    Date: Thu, 22 Apr 2010 10:39:20 +0200

    > Wymieniłes multum zastsowań i zastosowałes kilometry kabli
    > A ile z tego wykorzystasz w praktyce?
    > Widywałem juz takie domy gdzie ze ścian we wszelkich mozliwych miejscach
    > wystawały przewody bo "moze sie przydadzą a kable tanie są"
    > Do dzisiaj te przewody sterczą niewykorzystane, i juz pewnie nie będa
    > wcale wykorzystywane

    alarm - wiadomo, że uzywany będzie
    video domofon rowniez
    centrym rozrywki PC rowniez, bo obecnie korzystam i po prostu zostanie
    przeniesiony
    Voip - telefon korzystam przeniesiony zostanie
    Do grzejnikow termostaty juz kupione, więc rowniez
    monitoring - zestaw juz kupiony z kamerami
    switch juz jest 24 port będą wpięte kable do niego, bo inaczej być nie moze.

    nie wykorzystam chyba stacji pogodowej do rolet, i dlatego nad tym tylko się
    zastanawiam

    kabla poszlo narazie 1,5 kartona czyli ok 450m
    na łączną kwotę niecale 300zł brutto

    to wszystko bezobsługowe jest więc dlaczego miałbym tego niewykorzystywac.

    PS jeszcze pociągnięte mam w tynkach kable do głośników na sciany
    uchyty juz kupione i zestaw kina domowego równiez juz jest.