    From: Andrzej <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie do... geodetów???
    Date: Mon, 07 Dec 2009 08:33:24 +0100

    Nie jestem geodetą, ale też mam styczność z mapami i z mojej wiedzy
    wynika, że:

    - wA 350 - wodociąg o średnicy 350 mm;
    - wB 500 niecz - wodociąg o średnicy 500 mm nieczynny;
    - wB 500 niecz - j.w.;
    - kal niecz - prawdopodobnie kanalizacja nieczynna.

    "niecz" oznacza prawdopodobnie, że urządzenie jest nieużywane przez
    właściciela, ale czy można w nie w takim wypadku ingerować to nie wiem.
    "A", "B" po literze "w" oznacza chyba dokładność odwzorowania na mapie.
    Jeśli by było samo "w" np. "w 350" to rurociąg byłby pomierzony przed
    zasypaniem. "A" to mniej dokładne metody pomiaru czyli np. jakąś
    aparaturą, którą się wykrywa elementy już po zasypaniu, a "B" to
    "informacje Branżowe" czyli prawdopodobnie jak zasypywali to "pan
    Heniek" naniósł na swoją mapę, a potem za parę lat jakiś geodeta naniósł
    to na mapę zasadniczą.
    Nie napisałem tego "fachowo", ale oddaje to chyba mniej więcej sens.