  • 1. Data: 2011-07-21 07:15:12
    Temat: Re: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On Thursday, July 21, 2011 8:40:41 AM UTC+2, Budyń wrote:

    > shaman przestan pisac z tych googli bo generujesz
    > bałagan. Kazda twoja odpowiedz to nowy wątek :-)

    Bardzo Was wszystkich przepraszam.. piszę z pracy i jedyny serwer NNTP do jakiego
    miałem dostęp został własnie utrupiony :(

    Postaram się na pl.test coś pokombinować z ustawieniami - może uda się gógla wycisnąć
    coś rozsądnego. Nowe wątki prawdopodobnie tworzą się przez niestandardowy nagłówek
    "Odp:". Problemu nie mają pewnie tylko posiadacze OE :) Dobrze ustawiony OE jest
    najlepszym czytnikiem usenetu - muszę to w końcu przyznać choć bardzo starałem się
    kiedyś udowodnić, że jest inaczej.

    Jeśli mi się nie uda oswoić googla to będe się starał ograniczać moje wypowiedzi -
    Jacek B. się ucieszy ;p

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-21 07:19:31
    Od: "Jacek B." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
    On Thursday, July 21, 2011 8:40:41 AM UTC+2, Budyń wrote:

    [.....]
    Jeśli mi się nie uda oswoić googla to będe się starał ograniczać moje
    wypowiedzi - Jacek B. się ucieszy ;p

    PZDR
    Shaman
    ---------------------------------------
    Ha ha :)))
    Ucieszę się, jak zmienisz punkt widzenia na elektryków i ich stopujące
    wypowiedzi pod adresem oszczędnych amatorow. :)

  • 3. Data: 2011-07-21 09:12:41
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 09:15:12 shaman <g...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > do jakiego miałem dostęp został własnie utrupiony :(
    >
    > Postaram się na pl.test coś pokombinować z ustawieniami - może uda się
    Wywal tego googla i skonfiguruj sobie operę, ma w sobie wszystko czego
    potrzebujesz, przeglądarkę i czytnik newsów oraz poczty.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-07-21 09:30:20
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:12:41 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > Wywal tego googla i skonfiguruj sobie operę, ma w sobie wszystko czego
    > potrzebujesz, przeglądarkę i czytnik newsów oraz poczty.

    On nie ma problemu z klientem, ale serwerem NNTP...

    --
    ŁC

  • 5. Data: 2011-07-21 09:58:33
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 21 Lip, 09:19, "Jacek B." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    cinews:8fd0524c-1722-4fbe-8ddd-020930cd3491@glegroup
    sg2000goo.googlegroups.com...

    > On Thursday, July 21, 2011 8:40:41 AM UTC+2, Budy wrote:
    >
    > [.....]
    > Je li mi si nie uda oswoi googla to b de si stara ogranicza moje
    > wypowiedzi - Jacek B. si ucieszy ;p
    >
    > PZDR
    > Shaman
    > ---------------------------------------
    > Ha ha :)))
    > Uciesz si , jak zmienisz punkt widzenia na elektryk w i ich stopuj ce
    > wypowiedzi pod adresem oszcz dnych amatorow. :)

    Żeby było jasne.. Mam duży respekt dla elektryczności (dorównuje
    respektowi dla wysokości :) I broń Boże nie namawiam do grzebania
    przy elektryce nikogo, kto nie wie co to jest rozdział PEN i nie
    rozumie
    "o co w ogóle chodzi z tą różnicówką".

    Są amatorzy, którzy poprawnie zrobią instalację domową i są elektrycy
    papierami SEP 1kV, którzy ją spieprzą. To chyba jasne. Nie jest to
    temat
    dla każdego. I ciągle twierdzę, że najtrudniejsze jest nie podłączenie
    określenie potrzeb, zaplanowanie obwodów, rozłożenie ich po fazach.

    W dodatku moim zdaniem ludzie po LO są w lepszej sytuacji (mocno
    generalizując). Bo najczęściej na LO nie skończyli a dłuższy proces
    edukacji dał im lepszą zdolność przyjmowania nowej wiedzy. Jeśli ktoś
    w LO nie miał problemów ze zrozumieniem praw Kirchoffa to na pewno
    nie
    będzie miał problemów ze zrozumieniem zasady działania zabezpieczenia
    różnicowoprądowego. Oczywiście najwięcej zależy od indywidualnych
    cech
    osobniczych - spotkałem już ludzi, którzy w LO o wiecznym mieście
    pisali
    "Żym" :D Niby inna dziedzina ale i tak bałbym się takiemu dać
    śrubełtak
    do ręki.

    BTW: Czy ten post podłączył się prawidłowo?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-07-21 10:52:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik " Bardzo Was wszystkich przepraszam.. piszę z pracy i jedyny
    serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie utrupiony :(

    przez time vievera łacz sie z kompem w domu i pisz :)
    albo przez VNC :)

  • 7. Data: 2011-07-21 16:01:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 11:58:33 shaman <g...@m...pl> napisał(a):
> [...]
    > cech
    > osobniczych - spotkałem już ludzi, którzy w LO o wiecznym mieście
    A znasz nazwę dużego miasta w centrum Polski na dwie litery

    UŹ :)
    czyli łódź, tak podobno jakiś klient napisał na maturze :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-07-21 16:04:32
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 11:30:20 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > On nie ma problemu z klientem, ale serwerem NNTP...
    No ale co to za problem?
    ja mu nie działa to niech zmieni np na gazetę (news.gazeta.pl) z której ja
    też piszę,
    i po problemie, konto trzeba założyć, a potem skofigurować czytnik.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 9. Data: 2011-07-21 16:26:56
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 18:04:32 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

    > No ale co to za problem?
    > ja mu nie działa to niech zmieni np na gazetę (news.gazeta.pl) z której ja
    > też piszę,
    > i po problemie, konto trzeba założyć, a potem skofigurować czytnik.

    Widzę, że masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jeżeli ktoś
    pisze "jedyny serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie
    utrupiony" to znaczy, że w pracy wycięli mu nntp. Teraz rozumiesz? :->

    --
    ŁC

  • 10. Data: 2011-07-21 16:57:33
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik shaman napisał:

> [...]
    jest najlepszym czytnikiem usenetu - muszę to w końcu przyznać choć bardzo starałem

    i dobrze....
    w pracy to pracuj...

    pzdr
    GS