  • 61. Data: 2023-11-12 16:37:46
    Temat: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 12 Nov 2023 16:25:06 +0100, Janusz

    > Wy wszyscy jesteście niepełnosprawni czy analfabeci?

    Większym niż ty to ciężko być.

    > napisałem o dzieciach, one nie wiedzą co to wiara czy placebo,

    A co te twoje dzieci, inne mózgi mają niż ludzie?

    > dajesz mu łyżeczkę i przestaje kaszleć.

    Ale mówisz im że to lekarstwo, czy dajesz jako zwykłe picie?

    > Koniec kropka.
    > Więc darujcie sobie głupie komentarze, szczególnie z ziębą.

    Ale to ten sam poziom. Zięba zaprzecza medycynie, wg niego wystarczy jak
    się wpompuje dożylnie 10 cytryn i to wystarczy aby się z raka wyleczyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2023-11-12 16:58:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2023 o 16:25 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Wy wszyscy jesteście niepełnosprawni czy analfabeci?

    Nie wiem czemu na mnie naskoczyłeś jak ja Cię "bronię" przed Myjkiem.

    Homeopatia działa tak samo jak placebo.
    Dajesz dziecku lekarstwo (ono wie, że to lekarstwo i ma mu pomóc) i ono
    wtedy pomaga. Substancja czynna (jeśli to nie antybiotyk) ma znaczenie
    drugorzędne.

    Ciekawe są eksperymenty gdy w testach podają ludziom placebo i mówią, że
    bardzo prawdopodobne jest wystąpienie efektów ubocznych (bóle głowy,
    biegunki, wymioty) bo preparat jest w początkowej fazie testów. No i w
    grupie kontrolnej występują te efekty uboczne mimo tego, że ci pacjenci
    dostali placebo. Potęga mózgu człowieka jest niezbadana...

    TG

  • 63. Data: 2023-11-12 18:03:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Potęga mózgu człowieka jest niezbadana...

    Pomaga też podobno zwierzętom. I jest przytaczane jako niepodważalny dowód.

    Robert

  • 64. Data: 2023-11-12 18:04:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.11.2023 o 16:25, Janusz pisze:
    > dajesz mu łyżeczkę i przestaje kaszleć.

    Ale jesteś świadomy, że w składzie (tak jak napisałem wcześniej) są
    standardowe przeciwkaszlowe substancje?

    Robert

  • 65. Data: 2023-11-12 18:14:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2023 o 18:03 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Pomaga też podobno zwierzętom. I jest przytaczane jako niepodważalny
    > dowód.

    Nie wiedziałem, ale ostatnio czytałem, że już na 100% wiemy, że nawet
    owady odczuwają ból i strach...
    Skomplikowane to wszystko, nic nie jest tak jak nam się wydawało.

    TG

  • 66. Data: 2023-11-12 19:06:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.11.2023 16:26, Myjk wrote:
    > Faktycznie "waga ręczna" daje bardziej celne wyniki. ;P
    > Ale tu też pewnie zaraz będziesz mieć jakieś skojarzenie.
    > Głodnemu chleb na myśli. :> Wagę już mam, tylko jeszcze
    > muszę teraz gdzieś fancy dajsona znaleźć. ;P

    Dywagacje, a ja z pierwszej ręki odpowiadam https://imghost.eu/image/DSORd

    Obwieszczam, że ani okapu nie włączałem ani moje reku fancy trybów jak
    "smażona ryba" nie ma!

    Szach mat! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 67. Data: 2023-11-12 20:35:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ale Tomasz dobrze pisze - https://www.youtube.com/shorts/V91kENu5hE8

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2023-11-12 21:53:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Ale jesteś świadomy, że w składzie (tak jak napisałem wcześniej) są
    > standardowe przeciwkaszlowe substancje?

    O którym syropie mowimy?

    Skład: 150 ml zawiera po 0,001 ml:

    Ferrosi phosphas 3CH
    Uragoga ipecacuanha 3 CH
    Solidago virga aurea 1 CH aa 0,001 ml
    Parametylohydroksybenzoesan sodu 0,10 g
    Parapropylohydroksybenzoesan sodu 0,05 g
    Syrop prosty ad 150 ml

    Bo chyba nie o tym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 69. Data: 2023-11-12 22:40:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale Tomasz dobrze pisze - https://www.youtube.com/shorts/V91kENu5hE8

    Taki eksperyment powinni zrobić w drugą stronę. Upiększyć.

    Robert

  • 70. Data: 2023-11-12 22:46:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.11.2023 o 21:53, Budzik pisze:
> [...]
    > Solidago virga aurea 1 CH aa 0,001 ml
    > Parametylohydroksybenzoesan sodu 0,10 g
    > Parapropylohydroksybenzoesan sodu 0,05 g

    No ja napisałem, że Stodal.

    Robert