    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Remont płotu
    Date: Mon, 24 Apr 2017 15:48:10 +0200

    W dniu 2017-04-24 o 15:19, Kris pisze:
> [...]
    estetycznej z samej definicji ma skutecznie >ochraniać, a takie poziome to dla byle
    menela drabinka, po >której przejdzie bez trudu.

    > Wg mnie nie warto tego pod uwage brać
    > Jak będzie chciał wejść to przejdzie bez trudu każde standardowe ogrodzenie
    > Robić takie jakie się podoba(żonie zapewne;))

    > Dla psa i psów sąsiadów
    > Dla człowieków to żaden parametr przy standardowym płocie. No chyba ze na wierzch
    drut wojskowy.
    > Coraz więcej domów widuje bez ogrodzenia, albo z niskim ogrodzeniem/żywopłotem z
    przodu.
    > To rozwiązanie bardzo mi się podoba- otwarty podjazd z przodu chałupy a ew tył
    odgrodzony żywopłotem czy innym stalowym/drewnianym wynalazakiem

    Starczy zerknąć na amerykańskie dzielnice z domkami. Ta, prawie nikt
    jakiś wielkich płotów, zwłaszcza od przodu nie stawia i bardzo ładnie to
    wygląda. Na zachodzie Europy niejednokrotnie jest podobnie. To tylko u
    nas tylko wszyscy się muszą za wielkimi murami chować bo nie wiadomo
    jakie skarby na tej posesji stoją...

    Pzdr
    --
    /__/_* /