  • Data: 2017-04-25 10:08:34
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 09:33, Bolko pisze:

    > nie prawda
    > byłem 2,5 roku i żadnej strzelaniny nie widziałem.
    > a na poważnie
    > to zalezy
    > kiedyś w dobrej dzielnicy na schodach domu od strony drogi
    > na nie ogrodzonej posesji zostawiłem gwożdziarkę.
    > Na nastęny dzień też tam była
    >
    > w złej dzielnicy kraty w drzwiach to może nie norma ale
    > nic dziwnego

    Szwajcaria - 2 bezpośrednie przypadki, jeden własny, jeden znajomego,
    który tam mieszka.
    1) Pozostawiona przez przypadek damska torebka na uczęszczanym szlaku
    wędrowniczym wraz z paszportem, dokumentami, pieniędzmi itp. Po 4 h, jak
    tam wróciliśmy nadal była i czekała na właściciela. Pan, który w pobliżu
    miał chatkę jedynie nam pokazał, że zawiesił na płotku obok miejsca
    gdzie ją zostawiliśmy, żeby było lepiej widać. Torebka oczywiście z
    nietkniętą zawartością, a w międzyczasie przewinęły się tam zapewne
    setki spacerujących ludzi.
    2) Znajomy rozpakowywał auto. Przez przypadek zostawił jedną torbę
    podróżną z całą zawartością przy samochodzie. Zorientował się dopiero
    następnego dnia rano. Torba stała w miejscu, gdzie ją zostawił, z taką
    samą zawartością.

    Już pomijam fakt, że zupełną normą jest, że jak się przejeżdża przez
    jakieś wioski i małe mieściny, to ludzie przy drodze na takich półkach
    czy stoliczkach wystawiają jakieś swoje produkty z kartką, ile to
    kosztuje. Obok stoi koszyk. Zatrzymujesz się, zabierasz produkt,
    odpowiednią kwotę zostawiasz w koszyku. Nikt tego nie pilnuje, kasa w
    koszyku leży i czeka na właściciela.

    Pzdr
    --
    /__/_* /