  • Data: 2017-04-24 17:59:19
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja z tych mniej więcej powodów auta nie zamykam jak na przed posesją podjeździe czy
    w innym publicznym miejscu stawiam
    > Już co najmniej raz dzięki temu kosztów uniknąłem.
    No nie wiem, nie wiem.
    Też nie zamykam samochodów.Raz gnój wybił szybę , żeby wziąć torbę.Wprawdzie była
    pusta( choc ładna) ale pod nią było kilka ważnych dokumentów- póżniej znalazłem
    fragmenty w okolicznym lasku.
    Drugom razem wybili szybę, żeby wzięć stare radio ( nie wiedzieli, że nie działa) i
    głośniki z tyłu...
    W szerokim świecie - oprócz niższych płotów jest jeszcze większa ilość broni-
    i stosowme prawo.Wprawdzie i u nas o stosowną broń łatwiej.Przyzwoity
    czarnoprochowiec jest znakomity na złodziei, choć na zombi zupełnie się nie sprawdza.
    Tyle, że złodziej w Polsce się takich utrudnień nie spodziewa, a sam właściciel się
    boi że pójdzie siedzieć.O tym, że sie boi strzelić do człowieka- nie wspomnę. To
    częsty problem na całym świecie...
    pozdro.abomito