  • Data: 2018-07-08 17:57:36
    Temat: Re: Rok produkcji energii - małe podsumowanie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2018 o 17:35, Lisciasty pisze:
    > Kasa dzisiaj jest a jutro nie ma,
    > jak bym nie wrzucił w panele to by się rozeszło na inne pierdoły, a tak
    > kupione zawieszone i siedzi, nikt już tego nie wyda a inwestycja jest.
    > A zyski mam już teraz, w postaci satysfakcji i obniżonych kosztów utrzymania
    > chaty. Poza prądem płacę podatek, wodę i ścieki i finito. Póki co robota jest,
    > a jakby się trafiło że roboty nie ma to małe rachunki za chatę będą
    > bardzo przydatne.

    Abstrahując od wątku z panelami, takie myślenie to zwyczajnie brak
    umiejętności oszczędzania. I ja bym dorzucił, że gdy tak mówi osoba
    która wytyka rolnikom - "trzeb było się ubezpieczać", to jest po prostu
    hipokryzja.

    Nie że Ty coś wygłaszałeś na temat rolników, tak na marginesie się
    podczepiłem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz