  • Data: 2018-07-08 17:35:02
    Temat: Re: Rok produkcji energii - małe podsumowanie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 lipca 2018 17:25:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tobie sie wydaje ze warto mnie sie wydaje ze jeszcze nie warto. Prostej
    > matematyki nie da sie oszukac.

    Nie wszystko się matematyką da policzyć. Patrz taki Kiki, co marudzi że
    elektronika padnie, że gwarancji nie ma. A chatę 400m2 wybudował.
    A czy ja jemu piszę "stary, po cholerę tyle metrów, jak byś zrobił 200
    to by było w sam raz, a za resztę kasy byś sobie i sąsiadowi dach
    panelami obłożył i jeszcze by stykło na rejs dookoła świata"? No nie piszę
    bo pewnie taki miał pomysł że musi mieć 400. Kasa dzisiaj jest a jutro nie ma,
    jak bym nie wrzucił w panele to by się rozeszło na inne pierdoły, a tak
    kupione zawieszone i siedzi, nikt już tego nie wyda a inwestycja jest.
    A zyski mam już teraz, w postaci satysfakcji i obniżonych kosztów utrzymania
    chaty. Poza prądem płacę podatek, wodę i ścieki i finito. Póki co robota jest,
    a jakby się trafiło że roboty nie ma to małe rachunki za chatę będą
    bardzo przydatne.

    L.