  • Data: 2016-02-15 08:04:32
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 lutego 2016 23:03:14 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    balkonu a jakis co zaraz po urodzeniu wyslizgnal sie z rak pielegniarce stwierdzil ze
    mostek cieplny zrobi.

    > metalowa balustrada? piekny mostek.
    Żarty sobie robisz.
    Przekrój wkrętów mocujących moją balustrad jest pewnie mniejszy od trzpienia klamki w
    drwach wejściowych. A jeszcze nikt na pomysł nie wpadł aby te trzpienie ze styropianu
    robić.