  • Data: 2018-09-10 21:37:14
    Temat: Re: Rozdrabniacz do gałęzi
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 20:47, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nie wystarczy - bardziej od mocy liczy się rodzaj głowicy -
    > noże/bęben/zębatka/frez i typ silnika indukcyjny/komutatorowy.

    No to się masturbuj specyfikacjami - "powiedz kotku co masz w środku".
    U mnie maszyna ma robić swoje, bez względu na to co ma w środku. I robi -
    z jedną dużą dziurą u góry, na drobne gałęzie, i jedną małą dziurą
    z boku, na gałęzie grubsze. W środku latają dwa zespoły noży: jeden
    działa jak w kosiarce rotacyjnej, drugi - jak w sieczkarni. Silnik
    1-fazowy bezszczotkowy. I nic więcej. I to mi wystarcza. Bo ja używam
    tego wynalazku amatorsko w ogrodzie przydomowym, a nie profesjonalnie
    w Ogrodzie Saskim.