  • Data: 2018-09-17 12:14:10
    Temat: Re: Rozdrabniacz do gałęzi
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2018 o 14:19, Roman Tyczka pisze:

    > Jak coś wybierzesz to się podziel, może ktoś skorzysta z risercza.

    Ja też się ucieszę, bo jak miałem kiedyś jakąś taką maszynerie od ojca
    pożyczoną, to się zastanawiałem w ogóle nad sensem używania tego -
    musiałem wkładać praktycznie po jednej-dwóch gałązkach do tego (średnicy
    ok. 1 cm powiedzmy) i i tak jeszcze częste te gałęzie lubiły się
    zaciąć/zablokować itp. I nie dość, że przy większej hałdzie to trwało
    wieczność, to jeszcze co chwilę musiałem tę maszynerię rozkręcać, żeby
    ją odblokować... Dzięki za taką robotę :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /