  • Data: 2016-02-04 17:30:25
    Temat: Re: Rozkminki w temacie wentylacji mechanicznej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 17:23:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Lisciasty - moim zdaniem za male kanaly, dalbym fi120. Skoro parterowka to
    > mozesz je rozprowadzic na stryszku, kanaly daj ocieplone - bedzie najprosciej
    > i najciszej.

    Też tak myślałem na początku, ale jakbym dał np. 12 kanałów (do większych
    pomieszczeń puścić po 2-3 równolegle, są takie skrzynki rozprężne wielowejściowe),
    to przy 400 m3/h mam 2,9 m/s na kanał. Myślisz, że to za dużo?
    A co do prowadzenia to wszędzie ma być sufit podwieszany, nie lepiej tam
    puścić?

    L.