    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Rukola wieloletnia
    Date: Tue, 21 Apr 2009 16:24:30 +0200

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 15:51:26 +0200, Panslavista napisał(a):

    > tam

    > Nasza kwitnie na biało, liście ma znacznie szersze i delikatne.

    Wiem, znam, miałam w zeszłym roku. Wolę jedka tę trwałą, bo ostrzejsza i
    fajnie czosnkowa. Bardzo ciekway smak, świetna do caprese, twarożku itp.

    > Byłoby
    > więcej, ale częściowo wymarzła. Maruda sieje co dwa tygodnie kolejna partię
    > nasion. Pierwsze nasiona kupiopne w sklepie, a teraz już własne...

    W tym roku już nie sieję jednorocznej. Posieję tylko tę trwałą - na
    rozsadę. Sąsiadom też padła, nie wiemy, dlaczego.

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP