  • Date: Wed, 01 Jul 2009 17:32:52 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rura kanalizacyjna na środku ściany

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Zapłacił byś za szafkę specjalnie żeby w niej rurę 110 schować?
    > Wyobrażam sobie minę kogoś, kto otwiera taką szafke ;)

    Za zamaskowanie rury też trzeba zapłacić, a szafkę to raczej
    współużytkownicy otwierają, poza tym, może być głębsza, także wiele
    miejsca w niej ta rura nie zajmie. 110 cm czy mm? Bo jak to pierwsze, to
    takiej rury w żadnym domu nie widziałem, a te drugie, to około 1/4
    głębokości szafki i około 1/4 długości, czyli gdzieś szafka w 1/8
    zajęta. A rura mogła by być przy ściance.