  • 11. Data: 2020-11-05 12:57:57
    Temat: Re: Rura spalinowa kozy uszczelnienie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.11.2020 o 08:38, WS pisze:

    > CO jest ciezszy od powietrza i raczej wytwarza sie w piecu i z niego wychodzi
    bezposrednio do pomieszczenia, a nie gdzies kominem...
    Od kiedy to CO jest cięższy od powietrza??
    Jacek

  • 12. Data: 2020-11-05 13:53:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 5.11.2020 o 08:38, WS napisał:

    > Niby jak ma sie to cos ulatniac? Domyslam sie, ze o CO chodzi? Jesli bedzie
    nieszczelne i brak ciagu, to raczej obojetne w ktora strone laczenie?
    > *CO jest ciezszy od powietrza* (podkreślenie moje, c.) i raczej wytwarza sie w
    piecu i z niego wychodzi bezposrednio do pomieszczenia, a nie gdzies kominem...

    Vide stopka.

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 13. Data: 2020-11-05 14:44:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 5, 2020 at 12:57:59 PM UTC+1, Jacek wrote:

    > Od kiedy to CO jest cięższy od powietrza??

    no fakt, lzejszy, pamietalem tylko ze czujniki zalecaja montowac na wysokosci
    "wzroku", nie na samym suficie...