  • 1. Data: 2020-10-31 11:12:48
    Temat: Kup dom za 1 euro nad Morzem Śródziemnym
    Od: collie <c...@v...pl>

    We włoskim mieście Salemi na Sycylii zostanie wystawionych na sprzedaż
    ponad 30 domów w cenie 1 euro - pisze ,,The Sun". Będzie można nabyć
    budynki, które wymagają przeprowadzenia remontu. Niektóre z nich
    opustoszały w 1968 roku po trzęsieniu ziemi.

    - Wszystkie domy należą do rady miejskiej, co przyspiesza sprzedaż
    i zmniejsza biurokrację - powiedział burmistrz Salemi, Domenico Venuti.
    - Przed rozpoczęciem sprzedaży odremontowaliśmy te dzielnice Salemi,
    zmodernizowaliśmy infrastrukturę, drogi, sieci energetyczne,
    kanalizację. W mieście są restauracje i kawiarnie na każdą kieszeń,
    zamek normański i muzeum mafii Cosa Nostra oraz polski ośrodek leczenia
    uzależnień. 10-tysięczne Salemi otoczone jest gajami oliwnymi
    i plantacjami winogron.

    Jedynym zastrzeżeniem jest to, że przyszli właściciele będą musieli
    opłacać roczne ubezpieczenie budynku w wysokości 250 euro do czasu
    jego wyremontowania.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 2. Data: 2020-10-31 11:24:10
    Temat: Re: Kup dom za 1 euro nad Morzem Śródziemnym
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2020 11:12, collie wrote:
    > Jedynym zastrzeżeniem jest to, że przyszli właściciele będą musieli
    > opłacać roczne ubezpieczenie budynku w wysokości 250 euro do czasu
    > jego wyremontowania.

    Gdzieś czytałem że jeden, który się połasił, wykupił sobie dodatkowe
    ubezpiecznie o jedno zero większe, u lokalnych patriotów. Podobno
    monopoliści, wiec nie miał wyjścia.

  • 3. Data: 2020-10-31 11:25:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nasi tam byli?

    -----

  • 4. Data: 2020-10-31 11:45:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 11:24, heby napisał:

    > Gdzieś czytałem że jeden, który się połasił, wykupił sobie dodatkowe
    > ubezpiecznie o jedno zero większe, u lokalnych patriotów. Podobno
    > monopoliści, wiec nie miał wyjścia.

    Roman Giertych połasił się na dom we Włoszech i nie narzeka. Chyba.
    Ale to nie nasza sprawa.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 5. Data: 2020-10-31 12:37:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2020 11:45, collie wrote:
    > Roman Giertych połasił się na dom we Włoszech i nie narzeka. Chyba.

    Możliwe że jego nie kosztował 1E i nie jest na zadupiu. Albo ma układy,
    w końcu jego koledzy z dawnych lat przypominali mentalnie ochronę
    obywatelską w Italii.

  • 6. Data: 2020-10-31 15:31:08
    Od: "Kubus Puchatek" <k...@k...org>

    W dniu 31.10.2020 o 11:12 collie <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Jedynym zastrzeżeniem jest to, że przyszli właściciele będą musieli
    > opłacać roczne ubezpieczenie budynku w wysokości 250 euro do czasu

    Tak bez linka do oferty?
    Kamil

  • 7. Data: 2020-10-31 15:46:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:18ovw8t48zei9.sm8iu9j50txa$.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Jedynym zastrzeżeniem jest to, że przyszli właściciele będą musieli
    > opłacać roczne ubezpieczenie budynku w wysokości 250 euro do czasu
    > jego wyremontowania.

    Nie jest tak różowo. "Gówno przykryte Armanim".

    Although the houses in Salemi are at a starting price of one Euro, they
    will be sold to the highest bidder.

    Potential buyers do not have to bid in person, because of the pandemic,
    according to DailyMail.com. However, they do have to submit a
    "detailed" plan to renovate the home they are planning to buy and also
    make a deposit of 3000 euro, the website reported.

    --
    Piter

    29 lat świeżego powietrza i wystarczy

  • 8. Data: 2020-10-31 16:06:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 15:31, Kubus Puchatek napisał:

    > Tak bez linka do oferty?

    Mówisz - masz:
    https://www.salemi.gov.it/comune.html

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 9. Data: 2020-10-31 16:35:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 11:12, collie pisze:
> [...]
    > budynki, które wymagają przeprowadzenia remontu. Niektóre z nich
    > opustoszały w 1968 roku po trzęsieniu ziemi.

    Nic nowego, sam już o podobnych akcjach wspominałem, we Włoszech pełno
    jest rejonów gdzie psy zawracają. Te domy są guano warte, trzeba kupę
    kasy wpakować w remont i to w ściśle określonym czasie. Na dodatek
    pewnie się będzie trzeba opłacać
    mafii żeby dom np nie spłonął.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-10-31 16:58:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 15:46, PiteR napisał:

> [...]
    > "detailed" plan to renovate the home they are planning to buy and also
    > make a deposit of 3000 euro, the website reported.

    Depozyt jak depozyt: zostanie zwrócony, jeśli kupujący w ciągu trzech
    lat zakończy deklarowany remont domu. Może nawet zostanie zwrócony mu
    z procentem 3-letnim, kto wie?

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.