    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 22 Sep 2021 10:34:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rząd sobie szyje gruba poduszkę na dupę.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 września 2021 o 18:41:40 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Ja od roku się przygotowuję na hiperinflację i kryzys. Oby te
    > przygotowania nie były potrzebne...
    > Katastralnego ta banda nie wprowadzi, cytując klasyka - "dam sobie za to
    > ... w talarki pociąć" :-)
    >
    > TG
    Hiperinflacja nie grozi, nawet inflacja wyższa niż higieniczna nie grozi. Załatwili
    to dając kredyty mieszkaniowe/budowlane. Inflacja jest wtedy kiedy ludzie w
    kieszeniach mają więcej niż jest dóbr do kupienia. Ludzie przez kredyty wyjęli sobie
    pieniądze z kieszeni na dziesiątki lat. Do tego im bardziej są ludzie zadłużeni tym
    rząd ma nad nimi większą kontrolę. Kryzys nie grozi bo pracy jest do oporu. Czasy
    takie że pić pierdolić nie żałować. W życiu trzeba pofolgować. Oczywiście tylko w
    sytuacji jak się nie ma kredytu. Dla niezadłużonych jest doskonały czas do życia. Nie
    będzie inflacji czyli podstawowe dobra nie będą bardzo drożały bo zadłużeni by
    biologicznie nie przeżyli.