    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rząd sobie szyje gruba poduszkę na dupę.
    Date: Thu, 23 Sep 2021 07:09:07 +0100

    On 22.09.2021 21:11, Zenek Kapelinder wrote:
    >Wszystko wskazuje że bańka budowlana została stworzona jako odpowiedź na wirusa. O
    korzyściach jakie będą z tego miały kolejne rządy napisałem wcześniej.

    przecież polityka niskich stóp utrzymywana jest od dłuższego czasu, a co
    za tym idzie, ci którzy mają pieniądze starają się je wydawać. Wirus
    zmienił tylko tyle, że dużo więcej pieniędzy się "drukuje", a mniej z
    tych pieniędzy idzie na konsumpcję - więcej buduje bańkę na
    nieruchomościach, akcjach itd. Na razie papierki zwane pieniędzmi,
    którymi rząd przekupuje obywateli i których wydrukował w ostatnim czasie
    znacznie więcej niż wcześniej trafiają do dużych korporacji, które te
    pieniądze przeznaczają właśnie na takie inwestycje. Oczywiście niewielka
    część tych pieniędzy trafia też do Kowalskiego, żeby się cieszył, że mu
    rząd daje i znowu zagłosował - bo Kowalski nie widzi, że rząd trzyma
    jego portfel.
    W zasadzie to musiało p..nąć, a wirus był fajnym pretekstem żeby
    pudrować trupa i na tym jeszcze zarobić. Tymczasem foliarze wiedzą od
    dawna, że idziemy w kierunku systemu punktowego, gdzie np. za protest
    przeciwko władzy można delikwenta pozbawić wszystkiego. Wszyscy będą
    zdrowi, szczęśliwi i bezpieczni- chyba że nie będą robić tego, co chce
    ich właściciel. Ale to tylko teorie spiskowe - powoli wprowadzane, ale
    nadal spiskowe:
    https://uk.finance.yahoo.com/news/bank-england-tells
    -ministers-intervene-154253091.html

    Lukasz