  • 71. Data: 2022-06-13 21:12:17
    Temat: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.10.2021 18:23, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ale teraz sobie pomyślałem, że akurat to pytanie
    > nie jest aż tak głupie -- bo wiąże się również z odwróceniem
    > obrazu. To akurat człowiek sobie ustawi, bo nie będzie stawał
    > na głowie. Gdyby przełącznik przełączał tylko wiatraczek, to by
    > mu się nie chciało. A potem by się dziwił, że coś się spaliło.

    Pykło 1000h i na razie nic się nie spaliło, działa dalej :-)

    https://ibb.co/x8Bh5s6

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 72. Data: 2022-06-13 22:46:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Pykło 1000h i na razie nic się nie spaliło, działa dalej :-)
    >
    > https://ibb.co/x8Bh5s6

    I to mi się podoba! Wszyscy narzekają, że w Usenecie ludzie piszą
    byle co, byle jak, bez chwili zastanowienia. A tu proszę, pewien
    Mąż Wytrwały równo osiem miesięcy prowadził badania, po czym ich
    wynik zdecydował się upublicznić (tymczsem ja, dniem żyjący, już
    nie pamiętam ani trochę, o co chodziło).

    Jarek

    --
    Szwejk wrócił po chwili z mężem wytrwałym, który spoglądał ponuro przed siebie.
    -- Niech pan siada -- uprzejmie zaprosił go kapelan. -- Akurat kończymy kolację.

  • 73. Data: 2022-06-14 01:21:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 czerwca 2022 o 21:12:19 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Pykło 1000h i na razie nic się nie spaliło, działa dalej :-)
    >
    > https://ibb.co/x8Bh5s6
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz
    U mnie pyklo prawie 15 razy tyle i też działa.

  • 74. Data: 2022-06-16 09:03:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jun 2022 21:12:17 +0200, Mateusz Bogusz

    > Pykło 1000h i na razie nic się nie spaliło, działa dalej :-)

    O! Właśnie szykuję sobie ścianę pod rzutnik. Gładź GTA
    pędzluję na ścianę więc będzie gładka jak pupka niemowlaka.
    Potem plan na pomalowanie jej "farbą projekcyjną". Jakiś
    kierunek na konkretnego producenta takiej farby? Można
    taką farbę tryskać z agregatu "ręcznego"?

    No i dobór sprzętu, polecicie co aktualnie warto zakupić
    w średnim/wyższym przedziale jakościowym? Dobrze aby był
    wbudowany _szybki_ * system Android/Smart i złącze RJ45
    (fifi nie lubię). BTW w zimie mi wlazły myszy do domu
    i taką oto sieczkę zrobiły z przewodu HDMI (i obok RJ45)
    rzuconego na suficie podwieszonym (całe 10m pocięte):
    https://zapodaj.net/images/82051a23d6307.jpg

    *) Obecnie mam Sony Bravię z Android TV i szlag mnie trafia
    jak to mozolnie działa. Mam też zakupiony z jakiejś przeceny
    TV Polaroid i tam wszystko zasuwa jak dzikie (ale na jakimś
    ichniejszym systemie, podobnie u rodziców w LG szybko działa).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2022-06-16 18:34:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > BTW w zimie mi wlazły myszy do domu i taką oto sieczkę zrobiły
    > z przewodu HDMI (i obok RJ45) rzuconego na suficie podwieszonym
    > (całe 10m pocięte): https://zapodaj.net/images/82051a23d6307.jpg

    To mogły być jakieś myszy bezprzewodowe z natury.

    --
    Jarek

  • 76. Data: 2022-06-17 02:00:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 16 czerwca 2022 o 09:04:00 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > TV Polaroid i tam wszystko zasuwa jak dzikie (ale na jakimś
    > ichniejszym systemie, podobnie u rodziców w LG szybko działa).

    Farba to tylko ta
    https://allegro.pl/oferta/farba-projekc-screen-goo-r
    eference-white-zestaw-2l-10137350502
    Projektora innego niż z laserowym źródłem światła bym do ręki teraz nie brał. Tylko
    się nie daj zrobić w konia że fhd jest ok. Minimum 4k rozdzielczość. Z sugerowana
    farba i jasnością na poziomie minimum 5000 lumenów będzie obraz bardzo dobrej jakości
    w dzień bez zasłaniania okien, pod warunkiem że słońce bezpośrednio na ekran nie
    będzie świeciło. Za 12-15 tysiecy powinieneś dać radę kupić taki projektor średniej
    klasy. Chociaz fajniej by było jak byś miał z 35 tysięcy do wydania. Za jakieś 15
    tysięcy mozna kupić ekran z odblaskowej tkaniny przed którą jest przesłona z
    mikrokanalikami o strukturze plastra miodu. Nie wiem ile kosztuje transport z USA .
    Przysyłają gotowy ekran a nie sama tkaninę o ile ten cud techniki można nazwać
    tkaniną.

  • 77. Data: 2023-10-27 18:12:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.06.2022 21:12, Mateusz Bogusz wrote:

    > Pykło 1000h i na razie nic się nie spaliło, działa dalej ?
    >
    > https://ibb.co/x8Bh5s6

    Póki co 2120h w trybie "cichym" na przekór producentowi. Obiecałem, to
    będę się chwalił do końca żywota mojego lub jej ;-)

    https://ibb.co/1mXfgTZ

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz