  • Data: 2021-12-16 11:08:10
    Temat: Re: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2021 23:28, Zenek Kapelinder wrote:

    > Pamiętam jak się obniżył świadczenie pogrzebowe. Sporo obniżył bo o 1/4 o ile
    pamiętam. W telewizji wywiady w zakładach pogrzebowych i mówia że trupy na ulicach
    będą leżały i gniły a szpitalne chłodnie się spełnią po brzegi bo za nowa kasę nie da
    się zrobić pogrzebu. Chyba że w worku plastikowym i zbiorowej mogile. I się dało.
    Ksiądz wziął mniej, stolarz od trumien obniżyl cenę, w kwiaciarni zamówili tańsze
    kwiaty. I się dało. Nowe instalacje też stanieją. O opłacalności inwestycji w
    fotowoltaike decyduje okres zwrotu. Jak to będą cztery lata to ok ale jak 15 to nikt
    poza pasjonatami nie kupi.

    dokładnie, wystarczy że ceny prądu wzrosną i znowu będzie się opłacać.
    Wtedy ceny sprzętu mogą iść w górę, bo zapotrzebowanie i tak będzie.
    Z resztą czego się spodziewać, gdy nawet oficjalna inflacja wynosi blisko 8%

    Lukasz