  • Data: 2015-06-25 22:30:59
    Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-25 o 21:41, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 20:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

    Tę akustykę to sama sobie dodałam, nawet nie wiem, czy producent coś w
    tej kwestii obiecuje.
    Ale skoro tapeta ma wpływ na akustykę, to czemu taki tynk nie miałby? O,
    tapeta zresztą to też dobra myśl.

    > Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
    > wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
    > zatrudnić fachowca)

    Z tego zdaję sobie sprawę.

    > , dlatego zaczyna się od ściany za szafą.

    Ja myślę o jednej ścianie, jeśli już. A nawet kawałku ściany - jak jest
    pokazane na niektórych przykładowych prezentacjach.

    > Po drugie w utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane
    > (ostatnią warstwą jest przecież jakiś werniks).

    Jeśli nie jest, to dobrze.

    > Po trzecie i chyba najważniejsze - struktura jest jednak ciężkawa w
    > aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.

    Dlatego myślę o czymś delikatnym. Jak np. te spękania, najbardziej mi
    się podobają.

    Ewa