  • Data: 2010-06-24 15:20:54
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tarnus pisze:

    > A jak myślisz po co bidet ma konstrukcją podłużną?

    A oto znalezione dzięki google instrukcje używania bidetu :-)

    http://praktypedia.pl/Jak_korzysta%C4%87_z_bidetu
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4019771

    I kawał, bo się dość roześmiałem :-)

    Idzie dwóch meneli ulicą. Jeden pociąga nosem i mówi do drugiego:
    -Ty się chyba zestrałeś!
    - Ale skąd, no co ty?! - odpowiada ten drugi. I idą dalej.
    Po jakimś czasie ten pierwszy znowu jakby coś poczuł i mówi, nie na
    żarty już wkurzony:
    - no mówię ci, żeś się zesrał! Ściągaj gacie, napewno żeś się ... I na
    siłę ściąga temu drugiemu gacie. A tam kupa wklejona jak się patrzy.
    między pośladkami.
    - No i co k..wa ?! Nie mówiłem ?!
    A ten obsraniec mówi:
    - Ty, nie no, ja myślałem, że tobie chodzi o wczoraj.